2003-08-13, 23:15
äldre konto (old)
Ej medlem
Tråden ligger nu farligt nära en låsning p g a urspårning.
Håller kollen så ni vet.
/MODERATOR
2003-08-14, 03:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberman
Tråden ligger nu farligt nära en låsning p g a urspårning.
Håller kollen så ni vet.
/MODERATOR

Jag skulle inte vilja kalla det urspårning. Någon önskade livet ur oskyldigt folk och sunda människor ifrågasatte hans sinnestillstånd. Det är ju faktiskt nästan motsatsen till en urspårning.
2003-08-14, 06:14
Medlem
Jag förstår inte riktigt allt gnäll över Östermalm måste jag säga. Kan ju inte tala för någon annan men personligen flyttar jag nog hellre dit än till (t.ex.) Fittja. Lite halvsenila tanter med hundar av modell mindre brukar ju inte vara så kriminellt belastade.
2003-08-14, 11:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Ingen känd...

... tjej eller direktör.
Har hört namnet och redan glömt det.

Notera också att Expressen i tisdags - i artikeln som förfasade sig över den tyska veckopressen - nu skriver att Madde och den döda bara var "ytligt bekanta".
2003-08-14, 11:23
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Hanzon
Jag skulle inte vilja kalla det urspårning. Någon önskade livet ur oskyldigt folk och sunda människor ifrågasatte hans sinnestillstånd. Det är ju faktiskt nästan motsatsen till en urspårning.

Det jag menade med mitt inlägg ang urspårning var att det helst inte skulle dyka upp en radda enrads-inlägg av typen "Sök vård" utan vidare motivering. För knappast debatten vidare.
/MODERATOR
2003-08-14, 11:33
äldre konto (old)
Ej medlem
OK ok... alla tycker olika.. men tbax till ämnet ... VEM VAR HON??
2003-08-14, 14:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:

:roll:

Vi saknar ett bra ord för motsatsen till urspårning. Samma sak som att man inget 'mätt' har för när man druckit sig otörstig.
2003-08-15, 00:38
äldre konto (old)
Ej medlem
urspårning -- kanske upstyrning.. eller mja styra upp.
2003-08-15, 09:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Namnet avslöjat...

Kolla in torsdagens Expressen. På sidan 4 har de tryckt tyska tidningar som publicerat namn på den döda tjejen och glömt att stryka över hennes namn.
Passbilden på tjejen har suddats över, men namnet står kvar... Klart och tydligt.
2003-08-15, 09:15
äldre konto (old)
Ej medlem
Vad står det då?
2003-08-15, 23:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Sophia Warbert hette hon..R.I.P
2003-08-17, 17:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Dödsruna