Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Du tar upp folks poststat i anslutning med frågan, detta anser jag vara rätt ointressant.
Frågorna har blivit fler under sommarlovet, just därför. Men säger inte att det är dom enbart.
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Dock blir det mer gråzon om man som jag skrev tar upp saker som "Finns det gräs i Uppsala?", då det inte riktigt finns nåt vettigt diskussionsunderlag och blir i slutändan mest kranfiske. trådar som handlar om tex en specifik strain och var den finns i sverige har fått leva även i cannabisforumet, tex. när det besprutade gräset reste genom Sverige förra sommaren.
Du får väl avvakta svar från någon mod också

Syftar "Finns det gräs i uppsala?" på att göra en sån tråd eller att skriva det i en befintlig tråd? Om du menar att nån skriver det i en befintlig tråd så är det väl ungefär som dom exempel jag skrivit? Om nån gör en tråd som börjar så så är det automatiskt kranfiske tydligen.
Det besprutade gräset skrevs ju om som en varning, stor skillnad enligt mig. Imorrn ska jag kika igenom om alla "finns det heroin/morfin/kokain/tjack/brass/gräs/benzo i min stad"-trådar finns kvar, tänkte däcka vid tvn strax så pallar inte nu.
Jag avvaktar svar från mod, det är därför jag frågar

Man kan diskutera under tiden som man väntar på ett beslut.
Nu blir det sängen iaf, sov gott sen.