2008-06-30, 12:48
Medlem
BesserWissers avatar
Hej!

Nu helt pltsligt s drog flkten i min Intel iMac 20" 2.16Ghz Intelcore2Duo igng p fulla muggar fr att sedan succesivt sjunka i fart tills den stannade. Jag har allts haft datorn i 1-2rs tid nu och spelat tunga pc-spel i Windows och ven tunga spel i OSX. Jag har ALDRIG hrt flkten under den tiden p denna datorn. Vad var det frgan om? Hller datorn p att klappa ihopa eller vad r det med den?

Flkten gick kanske i 20-30 sec sen stannade den helt. Jag har OSX 10.4.11.
Citera
2008-06-30, 15:22
Medlem
Datorn behvde bara svalka sig.
Det r nog ingen som helst fara
Citera
2008-06-30, 15:34
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyenieye
Datorn behvde bara svalka sig.
Det r nog ingen som helst fara
jo men varfr nu nr jag surfade p fb? Har ju aldrig intrffat frr nr jag spelat tunga spel?
Citera
2008-06-30, 17:16
Medlem
pythonxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
jo men varfr nu nr jag surfade p fb? Har ju aldrig intrffat frr nr jag spelat tunga spel?

Dom gr s p flashintensiva sidor ibland...

Vet inte om det finns kvar i leopard, men i 10.3 och tidiga versioner av 10.4 kunde man hlla in vnster musknapp ver en lnk i ca 2-3 minuter. D drog flkten igng fullt ut ocks
Citera
2008-06-30, 17:42
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pythonx
Dom gr s p flashintensiva sidor ibland...

Vet inte om det finns kvar i leopard, men i 10.3 och tidiga versioner av 10.4 kunde man hlla in vnster musknapp ver en lnk i ca 2-3 minuter. D drog flkten igng fullt ut ocks
Ok.

Men jag satt bara och lste hr i Mac-forumet. Tryckte inte p ngot eller nt alls. Och den gr ju inte det nu nr jag surfar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in