2008-07-01, 23:36
Citat:
det kan ju inte vart så att du har med tiden uppgraderat med lite ram och liknande? eller du kande hade 512 stock...?
Ursprungligen postat av SulFatrykarn
Man hör ju mycket om att datorn blir långsammare osv.. Men jag tycker att min dator var som segast för några år sedan.
tänk runt 2002 typ. segt windows 98 och popupönster när man surfade, och datorn tog fem minuter på sig för att starta och allt var så jävla gult med blåskärmar och sånt
men min dator nu blir bara bättre! Den är från 2004, typ, 512 Mb minne 250 GB hårddisk..ordinär.
Den var lite långsammare förr, men inte som åren runt 98-2002.
Men då visste man ju inte lika mycket som idag
Idag går den snabbare än nånsin, det är som om åren lärt den att bli supermuskulös, en kosmisk superdator. det liksom bara "Tjoff" och så är allt klart.Startar skitsnabbt, responderar skitsnabbt
Jävla mystisk kille det där
Beror det på att man är nog nuförtiden med att alltid avinstallera alla program man "prövat"? (med revo uninstaller, som till skillnad från den ionbyggda avinstalleraren lämnar kvar skit)(bra vid trial-perioder..hihi) Att man alltid kör CCleaner säkert minst en gång per datorsession?
Eller beror det på at min dator börjat bli kosmiskt intelligent?
Undrar om det inte är nåt sånt
Den är som en blixt!!
Jag har hoppas datorn inte går sönder eller nåt - för jag ser fan inget behov
av en annan dator - jag kan köra word på den, det går snabbt, jag surfar
laddar ner film osv, har bra med hårddiskutrymme
Så dom som klagar på att windows bara blir sämre kan ju bajsa i brallan, för mig är det tvärtom - datorn utvecklas mot perfektion!!
tänk runt 2002 typ. segt windows 98 och popupönster när man surfade, och datorn tog fem minuter på sig för att starta och allt var så jävla gult med blåskärmar och sånt
men min dator nu blir bara bättre! Den är från 2004, typ, 512 Mb minne 250 GB hårddisk..ordinär.
Den var lite långsammare förr, men inte som åren runt 98-2002.
Men då visste man ju inte lika mycket som idag
Idag går den snabbare än nånsin, det är som om åren lärt den att bli supermuskulös, en kosmisk superdator. det liksom bara "Tjoff" och så är allt klart.Startar skitsnabbt, responderar skitsnabbt
Jävla mystisk kille det där
Beror det på att man är nog nuförtiden med att alltid avinstallera alla program man "prövat"? (med revo uninstaller, som till skillnad från den ionbyggda avinstalleraren lämnar kvar skit)(bra vid trial-perioder..hihi) Att man alltid kör CCleaner säkert minst en gång per datorsession?
Eller beror det på at min dator börjat bli kosmiskt intelligent?
Undrar om det inte är nåt sånt
Den är som en blixt!!
Jag har hoppas datorn inte går sönder eller nåt - för jag ser fan inget behov
av en annan dator - jag kan köra word på den, det går snabbt, jag surfar
laddar ner film osv, har bra med hårddiskutrymme
Så dom som klagar på att windows bara blir sämre kan ju bajsa i brallan, för mig är det tvärtom - datorn utvecklas mot perfektion!!
iaf, med den datorn du använder hade jag nog suttigt med linux eller något.