2003-08-01, 14:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: .

Citat:
Ursprungligen postat av user092
Citat:
Ursprungligen postat av Michey
partisk var ordet...
bättre det än partisk på den felaktiga sidan...

bja jobbat IDF!

Ja, bra att du så öppet visar var du står och skiter på alla som tycker tvärtom.
Citera
2003-08-01, 15:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: .

Ja, om inte annat bevisar inläggen i den här tråden behovet av ett Israel/Palestina forum...
Citera
2003-08-01, 16:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoonWolf
för mig spelar det absolut inte nån roll om en moderator är partisk så länge han kan administrera ett forum efter konstens regler ! med andra ord inte låsa trådar eller varna folk utefter sin partiska synvinkel utan kan vara lite mera global i sitt tänkande !

Här står det i ett inlägg av den vise(jag naturligtvis :P ) lite tankar å funderingar kring IDFs modererande. Som visar på en partiskhet som skulle kunna vara skadlig för forumet.
Citera
2003-08-01, 16:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ähvafan
Citat:
Ursprungligen postat av MoonWolf
för mig spelar det absolut inte nån roll om en moderator är partisk så länge han kan administrera ett forum efter konstens regler ! med andra ord inte låsa trådar eller varna folk utefter sin partiska synvinkel utan kan vara lite mera global i sitt tänkande !

Här står det i ett inlägg av den vise(jag naturligtvis :P ) lite tankar å funderingar kring IDFs modererande. Som visar på en partiskhet som skulle kunna vara skadlig för forumet.

Och så glömde man lägga in länken också :evil: http://www2.flashback.info/scan/viewtopic.php?t=81343&postdays=0&postorder=asc&sta rt=15

Men vetefan om det behövs ett forum rörande just konflikten i mellanöstern. Borde väl räcka med att det finns några forum för religion samt ett för utrikes politik som också redan finns.
Citera
2003-08-01, 22:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag bad om ett forum där vi kunde diskutera just dessa frågor. Jag vägrar gå i polemik om ämnet i det här forumet. När (om) vi får ett Israel/Palestina forum kan vi diskutera både Israels och Palestinas existens där.
Citera
2003-08-01, 22:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Dessutom måste jag tillägga att både bokstaven P och E existerar.

P uttalas peh och skrivs som ett spegelvänt L med tre prickar under sig.

E kan motsvara bokstaven ein som skrivs som en handskriven fyra som ramlat åt höger. Inte en 4 utan en öppen om ni förstår vad jag menar.

IDFs kunskaper i arabiska är kanske något mer begränsade än vad han vill ge sken av.
Citera
2003-08-02, 03:37
Bannlyst
Intressant, vissa säger att de inte vill gå i debatt, men fortsätter sen i varje fall?
Peh och Ein är Hebreiska.
Andra gnäller över "partiskhet"?
Nå, måhända partisk, men jag har i varje fall rätt i sakfrågan.

Enligt http://www.tt.se/ttskrivregler/islam.asp TT:s skrivregler (och resten av världen) om Islam finns inte bokstäverna P & E inom arabiskan.
Citera
2003-08-02, 04:11
Medlem
Gerras avatar
Arabiskans peh:
[size=20]پ
ﭙ[/size]

Hebreiskans pe:
[size=20]ף
פ[/size]

Den där mystiska Ein har jag ingen koll på...
Citera
2003-08-02, 17:21
äldre konto (old)
Ej medlem
[quote="IDF"]Andra gnäller över "partiskhet"?
quote]

Intressant hörrudu. Hur förklarar du att du utfärdar varningar bara för att nån har skrivit nåt du inte gillar då? Sen skiter väl åtminstone jag i arabiskans bokstäver.
Citera
2003-08-02, 17:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IDF
Intressant, vissa säger att de inte vill gå i debatt, men fortsätter sen i varje fall?
Peh och Ein är Hebreiska.
Andra gnäller över "partiskhet"?

Enligt http://www.tt.se/ttskrivregler/islam.asp TT:s skrivregler (och resten av världen) om Islam finns inte bokstäverna P & E inom arabiskan.

Vad har det här att göra med nått överhuvudtaget? Bara en massa tjafs från din sida.
Citera
2003-08-02, 18:07
äldre konto (old)
Ej medlem
.

IDF:
Citat:
Jo du, vad säger man åt en sådan kommentar. Snacka om att "kick himself in the teeth". :roll:
Citera
2003-08-02, 19:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag gick inte i debatt, jag bara rättade.

Kan vi nu diskutera nyttan av ett Israel/Palestina forum???

Jag tycker inte att vissas åsikter om att Palestina inte existerar skulle vara en anledning att inte ha detta forum. Minst lika många anser att Israel inte existerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in