• 2
  • 3
2008-06-29, 22:51
Medlem
hazeblazes avatar
Som uglan sa, det mest effektiva som folk inte märker så lätt är väll att sneaka ner runt 5mg GHB i deras drink på krogen.
Citera
2008-06-30, 02:18
Medlem
Zleepings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazeblaze
Som uglan sa, det mest effektiva som folk inte märker så lätt är väll att sneaka ner runt 5mg GHB i deras drink på krogen.

Å andra sidan så lär personen märka att ölen är preparerad. GHG var länge klassad som en våldtäktsdrog men eftersom det har en distinkt lukt och smak så passar den inte så bra att lura i någon.

För att citera wikipedia

Citat:
Ursprungligen postat av wikipedia.se
I media uppmärksammads ibland fall då GHB påstås ha smugits i unga kvinnors drinkar för att de senare skulle bli lätta att utnyttja sexuellt. Inget sådant fall har konstaterats. Med tanke på den särpräglade smaken och den dos som krävs för att 'droga' någon torde det inte vara möjligt att få i sig GHB i en drink eller liknande av misstag.

http://sv.wikipedia.org/wiki/GHB
Citera
2008-06-30, 09:52
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laban af ridderhorskap
Hade missat att du skrev det, det lär nog funka ja.

Som sagt, det funkar garanterat. Att få folk däckade är i princip det enda som Dormicum används till medicinskt i Sverige. Skillnaden mot t.ex. Flunitrazepam (som mest är ett hjälpmedel när man vill sova OCH är trött) är mycket stor.
Citera
2008-06-30, 12:35
Medlem
knivhippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zleeping
Å andra sidan så lär personen märka att ölen är preparerad. GHG var länge klassad som en våldtäktsdrog men eftersom det har en distinkt lukt och smak så passar den inte så bra att lura i någon.

För att citera wikipedia

http://sv.wikipedia.org/wiki/GHB

Det borde väl dock fungera om man häller ghb i t.ex. soppa/gryta/mat? Den salta smaken skulle ju bli bra mycket bättre maskerad än i t.ex. öl....
Citera
2008-06-30, 14:37
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horsatan
jag brukar droga brudarna med en gnutta horse i ciggen.
Brukar ta en stund men när dom väl börjat halvsova så är det bara att slita av kläderna och stoppa in den,

Det känns väl ändå som att kasta pärlor till svin?
Citera
2008-06-30, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Som sagt, det funkar garanterat. Att få folk däckade är i princip det enda som Dormicum används till medicinskt i Sverige. Skillnaden mot t.ex. Flunitrazepam (som mest är ett hjälpmedel när man vill sova OCH är trött) är mycket stor.

Jag hade satsat på Dormicum! Utan tvivel.
Det bästa hade varit att få tag på en flaska med flytande Dormicum. Det får du innan du ska åka in på operation och du är oftast utslagen innan du ens har kommit in i operationssalen.

Du behöver så pass lite så det är inga problem att dölja smaken i tex en drink.
Citera
2008-08-01, 02:37
Medlem
Rollo86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolution!
Krossade flunitrazepamtabletter i personens öl/läsk/saft.
Ett 10-tal borde sänka vem som helst som inte är van vid Benzo.

Ett tiotal =) Själv slocknade jag av 1,5 första gången, haha...Ett tiotal golvar ditt offer garanterat (om ej benzotolerant)
Citera
2008-08-01, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrollKungen
Jag hade nog satsat på kloroform alt eter! En indränk trasa täppandes över lufvägarna släcker lyset fort

En våt trasa är även något jag brukar när jag raggar på folk i parken
Dom blir snabbt villiga och inte för mycket våld krävs.
Citera
2008-08-01, 11:02
Medlem
RockyRambos avatar
Jag har ingen bensotolerans och kan lätt ta 10 mg xanor eller flunitrazepam och bara bli pigg och helt galen om någon skulle jävlas med mig. GBL i juice, ca 10 ml gör jobbet mer än väl och då är smaken så gott som borttagen innan personen insett vad som hänt. Det smakar inte salt som GHB.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in