2011-01-23, 15:24
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicny
Du vet inte vad du snackar om!!! och att MW skulle vara Tjackad e skitsnack har kännt honom i över15 år... så sitt inte å skriv massa skit för du verkar inte ha koll på ngt!!
Jag vet visst vad jag snackar om, det är tydligen du som inte känner MW så väl som du tror att du gör. Hur kan du veta att jag inte har koll på något? Allt det jag skrivit VET jag är sant då MW själv berättat för mig att han tagit tjack den kvällen och det stulna kreditkortet visade han upp, en riktigt smart och charmig typ. Han gav mig sitt mobilnummer av en anledning jag inte vill avslöja här.

Utöver den gången träffade jag även honom med en snygg donna nere i Grebbestad året innan razzian.
Citera
2011-01-23, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Jag vet visst vad jag snackar om, det är tydligen du som inte känner MW så väl som du tror att du gör. Hur kan du veta att jag inte har koll på något? Allt det jag skrivit VET jag är sant då MW själv berättat för mig att han tagit tjack den kvällen och det stulna kreditkortet visade han upp, en riktigt smart och charmig typ. Han gav mig sitt mobilnummer av en anledning jag inte vill avslöja här.

Utöver den gången träffade jag även honom med en snygg donna nere i Grebbestad året innan razzian.

Här är en direkt hälsning till dig!!

Jag är en god vän med Mikael och jag tipsade honom att läsa det ni skrivit här. Och Mikael bad mig svara åt honom. Han hälsar att han aldrig provat en enda drog i hela sitt liv och att han aldrig ens har sett ett stulet creditkort vad han vet. Så vem som har koll på läget av er två här råder det ingen större tvekan om. Och är det någon som inte tror att det är jag (Mikael ) som skrivit detta så går det bra att ringa mig nu med en gång. 0705-22 22 32.
Citera
2011-01-23, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret

Vet inte vad du (skogsbäret) har emot mig. Men att sitta och hitta på rent falska saker och inte bara skriva dom utan dessutom skriva att du pratat med mig och fått höra dessa idiotier direkt från mig är oerhört patetiskt. Och du skriver att du minsann har kvar det nummret jag hade för ett år sedan? WOW, Fantastiskt, jag har nämligen haft samma mobilnummer i 20 år och det har ALDRIG varit hemligt heller. Du: (skogsbäret) är också välkommen att ringa även om jag känner mig rätt säker på att du inte kommer göra det. Men vill någon annan fråga något (vad som helst) så svarar jag gärna om ni ringer så slipper ni det skitsnacket som lätt uppstår så länge det finns sådana som "Skogsbäret" M.V.H. Mikael W
Citera
2011-04-12, 19:10
Medlem
Ronilles avatar
Bumpar lite med anledning av detta:http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid659.dbp.asp

Är han förresten ihop med hon Baren-Anna fortfarande?
Citera
2011-04-12, 20:31
Medlem
bluetramps avatar
Hörde att dom i "Westerlunds-affären" från hovrätten har kommit eller kommer snart. Nån som vet utslaget ?

Kuriosa i sammanhanget är att en av de inblandade i "Westerlunds-affären" vann 67 miljoner på V75 förra året tillsammans med sin bror. Undra om MW nosat upp detta....
Citera
2011-07-04, 22:01
Medlem
bluetramps avatar
Bump....

Någon som vet om Westerlund hamnat bakom galler än ?
Citera
2011-10-27, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Bump....

Någon som vet om Westerlund hamnat bakom galler än ?

MW blev friad på samtliga åtalspunkter förutom medhjälp till bokföringsbrott, vilket var den minst allvarliga åtalspunkten. Villkorlig dom 2 år + 6000kr i dagsböter.
Citera
2011-10-31, 19:30
Bannlyst
Såg Dilba idag. Hon pratade om att hon ville byta jobb samt blivit tillfrågad att delta i något debattprogram.
Senast redigerad av Atkinson 2011-10-31 kl. 19:46.
Citera
2012-02-03, 15:07
Medlem
MagganC78s avatar
Händer det inte så mycket skvallermässigt inom pokern numer? Jag spelar själv regelbundet på Cosmopol när jag är hemma i Sverige men hör inget där, allt går sin gilla gång

Vad pysslar Martinf de Knijf med numera? Även nyfiken på vad Per-Werner "Dared" Svensson har för sig?
Citera
2012-02-04, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicny
Här är en direkt hälsning till dig!!

Jag är en god vän med Mikael och jag tipsade honom att läsa det ni skrivit här.

[...]

Och är det någon som inte tror att det är jag (Mikael ) som skrivit detta så går det bra att ringa mig nu med en gång. 0705-22 22 32.

Vän eller Mikael, det är frågan...
Citera
2014-07-31, 08:08
Medlem
Vincent_Vegass avatar
Får ju bumpa tråden med att Thuritz verkar hänga på poker-rivieran i Macau och lira crazy-games. Som jag minns det är nog han den spelare jag träffat som passar allra bäst för den typen av spel.

Källa: http://pokermagazine.se/2014/03/04/m...-spelet-macau/

/V_V
Citera
2022-09-27, 11:50
Medlem
Nintendokids avatar
Viktor verkar vara hemma iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto