2008-08-19, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snow_man
Edit: det här verkar ju vara en ganska färsk intervju med honom:
http://www.pokerspel.org/erik-lirarerik-friberg-intervju.php

Citat:
Vi träffar Erik friberg på Cafe Palio på Bellagio i Las Vegas där han bor under WSOP (2006).
Du och jag har olika uppfattning om "färsk".
Citat:
Tack, jag har inte hört något om jag får vara kvar en säsong till, men jag hoppas verkligen det. Vad gör jag och Ola mellan hans resor?? =)
Jag kan mycket väl ha fel, men det sägs att du hänger med en pokerprofil från Sviten och att du jobbar med samma man. Men skit samma, sådant borde du veta bäst :-)
Citera
2008-08-19, 15:56
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokerbrat
Jag kan mycket väl ha fel, men det sägs att du hänger med en pokerprofil från Sviten och att du jobbar med samma man. Men skit samma, sådant borde du veta bäst :-)

Hefo hänger med Bengan och dom har väl varit tillsammans ett tag nu. Vetifan när Ola "underarmen" blev en pokerprofil från Sviten, snarare Kortoxen isåfall...

Aquarello på Flashback är Chicagotorsk ja, en rätt vanlig syn på Sviten in the old days att han försökte ragga ihop folk till ett gejm...en av dom trevligaste alla kategorier.
Senast redigerad av easy_dan 2008-08-19 kl. 16:00.
Citera
2008-08-19, 16:10
Bannlyst
Crippoli

Citat:
Ursprungligen postat av Snyggröv
Rykten säger att John "Crippoli" Persson har dekat ner sig. Han har tydligen förlorat alla pengar på något sätt.
Hur mycket han verkligen hade hade vet nog ingen förutom han själv, men har hört allt från 8 till 50 miljoner...
Han hade iaf tydligen kommit hem till hemstaden Köping, där han numera bor hos en kompis. En skuld på 5000:- kunde han tydligen inte heller betala tillbaka.
Dessutom hade han rakat bort den fina pagefrisyren, gått ner mycket i vikt och blivit riktigt smal. Var lite lagom discotränad förut, dvs pumpat biceps och bröst.
För mycket näsgodis?
Vad jag förstått en person som gärna vill flasha med dyra prylar, köpte tex en porsche cayenne som han körde runt med utan körkort. Sånt behövs ju inte när man har pengar...
Återstår att se om han tar sig up igen!

Yttligare rykten om Crippoli är att han bruka sitta inne under långa perioder och snorta kola och spela poker, han ska även tömt nån "poker-kompis" spelkonto. porsche cayenne blev han blåst på av en jugge vars kusin är en framstånde hockey spelare i SSK.....
Citera
2008-08-19, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Hefo hänger med Bengan och dom har väl varit tillsammans ett tag nu. Vetifan när Ola "underarmen" blev en pokerprofil från Sviten, snarare Kortoxen isåfall...
Förlåt en stackars bonde, inte lätt att hålla reda på Kungliga Huvudstadens alla klubbar :-).

De två gånger jag var på besök på Sviten var Ola där i alla fall, full som en kastrull.
Citera
2008-08-19, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irontompa
Yttligare rykten om Crippoli är att han bruka sitta inne under långa perioder och snorta kola och spela poker, han ska även tömt nån "poker-kompis" spelkonto. porsche cayenne blev han blåst på av en jugge vars kusin är en framstånde hockey spelare i SSK.....

Jag gissar att dennes kusin även som Crippoli är från Köping?
Citera
2008-08-19, 18:39
Medlem
zapios avatar
Vad gör Alex Dalaklis(?) aka TexasLimitKing numera?

Sagström, lirar han bara på betfair? Andra sidor?
Citera
2008-08-19, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zapio

Sagström, lirar han bara på betfair? Andra sidor?

Vet inte huruvida Alex Dalaklis fortfarande spelar, det jag vet dock är att han öppnat en kombinerad bowling/sportsbar/restaurang i Sickla strax utanför Stockholm som är otroligt fräsch och modern. Verkar i övrigt vara en ganska jordnära kille som vet när att mycket inte behöver ha mer, i alla fall om man får tro intervjun med honom i Poker Mag för ca ett år sedan.
Citera
2008-08-19, 19:19
Medlem
Vilka är hederliga respektive ohederliga bland de proffs som har figurerat i pressen de senaste åren?
Citera
2008-08-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nKLT-
Vet inte huruvida Alex Dalaklis fortfarande spelar, det jag vet dock är att han öppnat en kombinerad bowling/sportsbar/restaurang i Sickla strax utanför Stockholm som är otroligt fräsch och modern. Verkar i övrigt vara en ganska jordnära kille som vet när att mycket inte behöver ha mer, i alla fall om man får tro intervjun med honom i Poker Mag för ca ett år sedan.

Han har sagt på Pokerforum.nu att han har slutat. Tror att han driver en restaurang i Grekland numera.
Citera
2008-08-19, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrarn
Jag gissar att dennes kusin även som Crippoli är från Köping?

nope västerås
Citera
2008-08-19, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irontompa
Hmm jag som inte kommer ihåg vad Dragan Umicevics brorsa heter just nu. Kan det vara Dejan? Ankdammen är väldigt liten om man säger så. Finns en hel del historier om både ovanstående nämnda.
Citera
2008-08-19, 22:16
Medlem
kringlarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zapio
Slutat med pokern.
Som tidigare sagt starta bowlingställe, heter imperial lanes tror jag.
Ramzi Jelassi är även delägare.

Äger stort fint hus nere i medelhavet som jag antar han spenderar mycket tid i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in