2008-08-19, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Enligt samstämmiga uppgifter så räknar inte Alex odds längre.
Han räknar buksvågrar.

Nja det är väl ngt sådant han o en vän blev rånad för cirka 2 snart 3årsedan hemma i spain, troligen insider, deras så kärleksfulla flickvänner ifrån brazil va nog inblandade ryktas det Han spelar en del fortfarande men tro inte unde sitt gamla nick som va Ilikepoker tro han bytt för ngt årsedan, Spelar mest live dock mestadels i spanien

snäll kille som alltid hållt på med spel odds osv.
Citera
2008-08-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-City
nope västerås

+ Grekland de drivet ett mindre hotell/resturange där nere, Han spelar inte längre men tittar nog in och nöjes spelar då o då, hans bror är en duktig spelare med eller var vet dock inte om han lirare ännu
Citera
2008-08-19, 22:35
Medlem
snow_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokerbrat
Du och jag har olika uppfattning om "färsk".

Det vet jag inget om men jag läste inte artikeln så noga kan jag väl erkänna. Dock så stod det i inledningen "stormrike 25-åringen" och i slutet att han var född 1983, därför drog jag slutsatsen att artikeln var från 2008 vilket förklarar att jag trodde artikeln var nyskriven.

Berätta dock gärna mer om Friberg.
Citera
2008-08-19, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR_MR
Nja det är väl ngt sådant han o en vän blev rånad för cirka 2 snart 3årsedan hemma i spain, troligen insider, deras så kärleksfulla flickvänner ifrån brazil va nog inblandade ryktas det Han spelar en del fortfarande men tro inte unde sitt gamla nick som va Ilikepoker tro han bytt för ngt årsedan, Spelar mest live dock mestadels i spanien

snäll kille som alltid hållt på med spel odds osv.

Skrev fel förnamn. Menade Stevic. Sorry.
Citera
2008-08-20, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Hmm jag som inte kommer ihåg vad Dragan Umicevics brorsa heter just nu. Kan det vara Dejan? Ankdammen är väldigt liten om man säger så. Finns en hel del historier om både ovanstående nämnda.

Dusan heter han
Citera
2008-08-20, 16:29
Medlem
hefos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquarello
Lite skvaller:

1. Hefo är "grym" på Chicago och på att träffa bunkrar.

Och fria hån gäller tydligen fortfarande. =) När får man ta revansch i Chicago då?
Citera
2008-08-20, 16:31
Medlem
hefos avatar
Citat:
Tjaa, den friska fläkten Norinder har väl sin syn på saken...

http://www.mickenorinder.com/

Det luktar skit Kollind.
Det är inte Norinder som är ansvarig för stanken.

Vad är det som luktar skit? Att man startar företag och gör saker för egen vinning i pokerbranschen? Luktar mest kaffe för din del tror jag. Morrn!
Citera
2008-08-20, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hefo
Vad är det som luktar skit? Att man startar företag och gör saker för egen vinning i pokerbranschen? Luktar mest kaffe för din del tror jag. Morrn!

Prova med att man använder företaget för att få åsikter och bloggar censurerade, för att dessa inte passar ens egna affärsintressen.
Kanske lite för svårbegripligt för dig.

Ta en Captain Morgan till. Gonatt.
Citera
2008-08-20, 18:03
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Prova med att man använder företaget för att få åsikter och bloggar censurerade, för att dessa inte passar ens egna affärsintressen.

Huh? det enda jag kan utläsa är att Lasse försökt få Norinder att ta bort privat mail från sin blogg/sina bloggar, vilket borde vara fullkomligt rimligt om det angår hans klient.

Det känns som en rätt grov anklagelse att hävda att ngn försöker censurera andras åsikter, Lasse skriver "Det var först nu jag tog kontakt med Chefredaktör Berg för att se vad vi kunde göra, mitt förslag var att ta bort det privata brevet och ingenting annat"

Tragiskt sedan hur Norinder likställer att han utan att fråga publicerar Ocklinds brev med när Lasse i samband med att Norinder skämde ut svensk poker publicerade Norinders brev till Svepof MED SAMTYCKE

Norinder skrev "Då säger Lasse att han skall lägga ut mitt mail på forumet där debatten var vild, mig spelade det ingen roll och samtalet avslutades"

Nej det luktar skit Norinder, förutom moraliska o etiska övertramp försöker han nu kalla piss för vin för att båda flyter.
Citera
2008-08-20, 18:29
Medlem
hefos avatar
Citat:

Använder företaget? Varför skulle han inte använda företaget? Det är ju hans jobb att företräda sina klienter och spelare. Det skulle vara ett tjänstefel att inte vidta åtgärder om någon spelare i hans stall fått ett privat mail publicerat i en offentlig blogg utan samtycke. Det är ett etiskt övertramp och har ingenting med yttrandefrihet att göra. Åsikter skulle herr Kollind aldrig kväva, det vet jag säkert (och det vet Micke också).

Undrar vem som har svårt att begripa.

Ta ett steg tillbaka och lukta en gång till. Jag tror inte du har förstått att alla som arbetar i branschen har en roll och jobbar indirekt för sin egen eller sitt företags affärsnytta. Ingen har väl någonsin hört talas om att vilja ge bort något gratis eller arbeta utan lön i den här härliga spelvärlden? Varför skulle en av alla entreprenörer lukta skit för att han gör sitt jobb?

/HeFo
Citera
2008-08-20, 18:47
Medlem
Vincent_Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_MR
+ Grekland de drivet ett mindre hotell/resturange där nere, Han spelar inte längre men tittar nog in och nöjes spelar då o då, hans bror är en duktig spelare med eller var vet dock inte om han lirare ännu

Är det inte självaste Ramzi som joinat tråden?? Mr_Mr var väl iaf Ramzis/ditt nick när vi var i Italien 2006 med Staffpoker och såg Milan-ManU

Läget nuförtiden??
Citera
2008-08-20, 20:14
Medlem
Ptomas avatar
Det var fanimej på tiden att denna tråd tog ordentlig fart.

Pokerns sk finrum är inte ett dugg sämre än all annan svågerpolitik som förekommer på andra ställen såsom finrummen inom brottning, dressyr, hästhopp, gymnastik etc etc, Pokerns finrum är tyvärr en av de främsta anledningar till att jag slutat spela, Man baktalar och försöker cencurera kritiska röster och även de som sticker ut och faktiskt gör pokern rolig och intressant och allt för att man satt sig själva på alldeles för stora hästar. Tråkigt men sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in