• 4
  • 5
2009-03-26, 13:52
Medlem
tror inte det är någon fara...för de som är intresserade kom något intressant ut relativt nyss
Citat:
ESET.NOD32.4.0.314.READ.NFO-UNION
Citat:
There is no point using stolen l/p for ESET products,they will be blacklisted in less than a second
så denna release innehåller en annan lösning se hur länge det håller
Citera
2009-03-26, 14:10
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Rent generellt, är det inte ett rejält underbetyg till ett antivirusprogram att man kan cracka dem? Använda falska kontouppgifter är inget klienten kan känna till, så det är inget man kan klandra programmet för, men just att ändra så man har en trial femtio år framåt osv tycker jag känns riktigt illa.
Citera
2009-03-26, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
När man laddar ner programmet från länken i tråden så får man version 4 men är det den svenska versionen? För när man laddar ner trail blir den på svenska, tänkte jag skulle slippa avinstallera bara för att kolla ...är 4'an mycket bättre än senaste svenska jag har (3.0.864) tror jag.
Har 4:an, fungerar mycket bra och har snygg design.

Finns tyvärr inte i svenska.
Citera
2009-03-26, 21:13
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiwonk2
Har 4:an, fungerar mycket bra och har snygg design.

Finns tyvärr inte i svenska.
Kommer väl säkert på svenska om ett tag men har du haft 3'an och kan jämföra om 4'an är mycket snabbare vid uppstarten skyddar bättre mot virus ev. snabbare vid sökningar?
Citera
2009-03-26, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Kommer väl säkert på svenska om ett tag men har du haft 3'an och kan jämföra om 4'an är mycket snabbare vid uppstarten skyddar bättre mot virus ev. snabbare vid sökningar?
4:an känns snabbare vid uppstarten och något bättre.

Har haft programmet (64-bit) bara i två dygn, kan därför inte svara på resten av frågorna ännu.

Men jag rekommenderar 4:an.
Citera
2009-03-27, 09:42
Medlem
Jag kör en release från tl, en trial version som håller i 15000 dagar =)
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in