2008-06-27, 01:11
Medlem
Jag har installerat sp1. Vista. När jag ska öppna en sida på nätet så har utforskaren slutat fungera!!!??? Windows söker efter en lösning på problemet och sen startar utforskaren om. Vad är detta??
Hjälp en okunnig.
MVH./The Ace
Senast redigerad av The Ace 2008-06-27 kl. 01:42. Anledning: inga svar
Citera
2008-06-27, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Ace
Jag har installerat sp1. Vista. När jag ska öppna en sida på nätet så har utforskaren slutat fungera!!!??? Windows söker efter en lösning på problemet och sen startar utforskaren om. Vad är detta??
Hjälp en okunnig.
MVH./The Ace
Är det bara jag som upplever detta problemet? Eller är det bara jag som är så dum som frågar om nåt enkelt??Tacksam för alla svar... Tracka inte ner på en som inte kan... vi satt alla i samma båt för 20 år sen... Jag skratta inte åt dom som inte kunde simma då heller.
Citera
2008-06-27, 07:45
Medlem
sommarlovs avatar
Var detta efter du tapade datorn i golvet och provade XP.

Kom igen, surfa runt lite och plugga på lite!
Citera
2008-06-27, 15:48
Medlem
927s avatar
eh, menar du att när du startat webbläsaren så funkar inte utforskaren?
Citera
2008-06-28, 11:03
Medlem
Hahahaaa

Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Var detta efter du tapade datorn i golvet och provade XP.

Kom igen, surfa runt lite och plugga på lite!
Nu va det nån som hade koll på historiken, men inte fakta!
Jag tappa min andra laptop,som jag nu har fått tillbaks.Ny hård-disk...
Men problemet sitter i min nya.
Va fan hjälper det att surfa runt om jag inte vet vad jag letar efter?? har du något svar så kläck ur dig det eller Shut up...
Citera
2008-06-28, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
eh, menar du att när du startat webbläsaren så funkar inte utforskaren?
När jag öppnar en sida så får ja fram en ruta som säger att utforskaren har slutat att fungera...sen säger rutan att den försöker att finna en lösning...och startar om... allt funkar, men det är jävligt irriterande!!
Tacksam för svar..

MVH/ The Ace
Citera
2008-06-28, 12:18
Medlem
927s avatar
jag fattar inget men testa stänga av brandväggen (vilken du nu använder) och starta webbläsaren
Citera
2008-06-28, 15:49
Medlem
smurfehs avatar
Det där felet har funnits så länge jag kan minnas, har dock aldrig hittat någon lösning på det, och inte heller Microsoft heller verkar det som.
Citera
2008-06-28, 19:48
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Ace
Är det bara jag som upplever detta problemet? Eller är det bara jag som är så dum som frågar om nåt enkelt??Tacksam för alla svar... Tracka inte ner på en som inte kan... vi satt alla i samma båt för 20 år sen... Jag skratta inte åt dom som inte kunde simma då heller.
Skillnaden är väl att jag aldrig fick för mig att hoppa i vattnet lite över ett på natten och sen vara förvånad över att ingen simlärare hade dykt upp när klockan var halv tre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in