Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-06-26, 20:20
Medlem
Vilken webbläsare använder ni, Firefox eller IE?
Själv använder jag Firefox för att jag tycker att den är smidigast och snabbast.

Tack på förhand.
2008-06-26, 20:22
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tabletten
Vilken webbläsare använder ni, Firefox eller IE?
Själv använder jag Firefox för att jag tycker att den är smidigast och snabbast.

Tack på förhand.
Finns det någon som använder IE?
Krafse gjorde det så jag tidigare idag..
Den här tråden återfinns nog snart i papperskorgen.
Medlem
Evil_Santas avatar
Detta är inte fragbite.
Medlem
Firefox ofc
2008-06-26, 20:35
Ingen av dem, då jag använder Opera.
Är det någon form av webbläsarstatistik du är ute efter finns det på många ställen, bara googla.

http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
2008-06-26, 22:24
Medlem
Goosks avatar
Tråden lär väl snart stängas med motiveringen "listtråd, inget diskussionsunderlag". Har du någon vettig frågeställning ts, så bör du låta den flyta upp till ytan snarast.

Annars är väl svaret på din fråga att det varierar från person till person, de lata använder förinstallerade explorer, och de flitiga tar sig tiden att installera firefox
2008-06-26, 22:42
Medlem
Jan-gustavs avatar
Jag använder opera till vanlig surfning och firefox till webbutveckling eller tor-surfning på grund av de mängder med smidiga addons som firefox har.
2008-06-26, 22:46
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goosk
Annars är väl svaret på din fråga att det varierar från person till person, de dumma använder förinstallerade explorer, och de smarta tar sig tiden att installera firefox

FYP
2008-06-26, 22:46
Medlem
FF3 kraschar konstant på siter med Flash. Så jag kör Opera 9.5 istället och har inte upplevt några som helst problem ännu.
Adjö FF3
2008-06-26, 22:51
Medlem
LasseKongoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivisionByZero
FF3 kraschar konstant på siter med Flash. Så jag kör Opera 9.5 istället och har inte upplevt några som helst problem ännu.
Adjö FF3

Ok, det gör den inte för mig kan jag säga Själv kört FF3 sen första betan släpptes och är extremt nöjd med den, Firefox rules Använder iofs Opera 9.5 ibland också som är en bra webläsare den med.
2008-06-26, 22:56
Medlem
Att det är så många som sitter med IE beror inte på att det skulle vara en bra webbläsare.
Det beror på att det är den webbläsaren som världens mest använda operativsystem levereras med. Många inser inte ens att det finns andra webbläsare.

Om windowsdatorer levererades utan webbläsare, och användaren själv var tvungen att välja och ladda ned webbläsaren, så hade statistiken garanterat sett helt annorlunda ut!
2008-06-26, 22:58
Medlem
Tankishs avatar
De som använder Internet Explorer och har provat Firefox kan dö.

Ni andra som använder Firefox, fortsätt med det och njut av era liv vida datan tillsammans med mig!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in