• 1
  • 2
2008-06-26, 15:57
Medlem
Krafses avatar
Hej, tryckte som sagt på nåt och nu undrar jag ifall ni kan hjälpa mig?

Kolla bilden här, så ser det ut. http://i224.photobucket.com/albums/d...s/CPCPCPCP.jpg
Citera
2008-06-26, 16:00
Medlem
The Crashs avatar
ser inget fel på bilden?
Citera
2008-06-26, 16:01
Medlem
csts avatar
Jag är ledsen, vad är det som ser konstigt ut? Och varför i hela friden använder du IE?
Citera
2008-06-26, 16:03
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Jag är ledsen, vad är det som ser konstigt ut? Och varför i hela friden använder du IE?

kanske är hans mozilla som förvandlades till IE
Citera
2008-06-26, 16:05
Medlem
brtkrbzhnvs avatar
1) Starta desk.cpl och välj temat Windows Classic.
2) Stäng Iexplore och starta Firefox.
3) Gå på Flashback till Kontrollpanel/Redigera alternativ och kryssa ur Visa signaturer.
Senast redigerad av brtkrbzhnv 2008-06-26 kl. 16:07.
Citera
2008-06-26, 16:07
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brtkrbzhnv

Ojoj, hur exakt gör man detta?

Heh, jag har inte orkat bry mig om att byta, och jag vet inte hur man gör. Är löjligt dålig på datorer.

Edit: Glömde säga, det kanske inte syns på bilden när jag tänker efter, men hos mig ser det ut som om någon har ollat hela skärmen så att pixlarna har blivit helt felplacerade. Allt är så, t.om text och avatarer.

Citat:
Ursprungligen postat av brtkrbzhnv
3) Gå på Flashback till Kontrollpanel/Redigera alternativ och kryssa ur Visa signaturer.

Det hjälper ju inte att ta bort signaturer, för faen! Försöker du lura mig in i någon slags fälla, va?
Senast redigerad av Krafse 2008-06-26 kl. 16:11.
Citera
2008-06-26, 16:11
Medlem
Flytande_argots avatar
Rätt luddig felbeskrivning. Är det så att du ställt om upplösningen på skärmen? Har du plattskärm så blir det ofta så att pixlar och text blir "smetiga" och oskarpa om upplösningen ändras.
Citera
2008-06-26, 16:12
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Rätt luddig felbeskrivning. Är det så att du ställt om upplösningen på skärmen? Har du plattskärm så blir det ofta så att pixlar och text blir "smetiga" och oskarpa om upplösningen ändras.

Ja precis, det är nog så man kan förklara det. Fast jag tryckte på någon knapp på tangentbordet, och då blev allt sådär!
Citera
2008-06-26, 16:14
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Ja precis, det är nog så man kan förklara det. Fast jag tryckte på någon knapp på tangentbordet, och då blev allt sådär!

Låter konstigt att du skulle ha tryckt på någon knapp? Men testa att ändra upplösningen då?

Högerklicka på skrivbordet och välj "egenskaper", "inställningar" och testa sedan att ändra skärmupplösningen till något högre. Om det blir för högt eller för fel så kommer skärmen att slockna, men det gör inget eftersom den hoppar tillbaka till ursprungsläget om du inte klickar "OK" inom 20 sekunder.
Citera
2008-06-26, 16:17
Medlem
mentozs avatar
Testa att hålla in ctrl och skrolla neråt, så fixar det sig.
Citera
2008-06-26, 16:17
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Låter konstigt att du skulle ha tryckt på någon knapp? Men testa att ändra upplösningen då?

Högerklicka på skrivbordet och välj "egenskaper", "inställningar" och testa sedan att ändra skärmupplösningen till något högre. Om det blir för högt eller för fel så kommer skärmen att slockna, men det gör inget eftersom den hoppar tillbaka till ursprungsläget om du inte klickar "OK" inom 20 sekunder.

Jag är helt säker på att jag kom åt någon knapp, testade också det du sa nu men det blir samma ändå, bara mindre typ, fast samma uppfuckning av pixlarna.

Citat:
Ursprungligen postat av mentoz
Testa att hålla in ctrl och skrolla neråt, så fixar det sig.
Jamen där ser man, nu är det normalt igen!

Då kom jag alltså åt ctrl samtidigt som jag scrollade?
Citera
2008-06-26, 16:20
Medlem
Flytande_argots avatar
Hmm, då vette fan... Testa mentoz tips då? Eller tryck CTRL Z några gånger? Kan ju funka... Det är "Undo" på dina senaste knapptryckningar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in