Juste var är det de flesta åker i sommar? Vet inte vad som är inne eller ute haha.. och när man endå frågor har någon några erfarenheter vilket ställe som är "bäst" utav dessa 3 eller något annat i europa?
Juste var är det de flesta åker i sommar? Vet inte vad som är inne eller ute haha.. och när man endå frågor har någon några erfarenheter vilket ställe som är "bäst" utav dessa 3 eller något annat i europa?
Ett tips. Åk på en språkresa till Sverige. Förslagsvis Alingsås eller annan närliggande stad.
haha..
Alanya, Turkiet är hett (även om det ligger i Asien) som dessutom inte har euro =)
Liran (deras valuta) är i stort sett oförändrat om man jämför för ett år sen
Kul att du tar upp ämnet, tänkte precis fråga samma fråga.
Jag och ett gäng polare hade nämligen tänk åka till magaluf i sommar, men efter det jag hört av en kille jag jobbar med så blir jag mer och mer tveksam.
Han sa att folk ligger o spyr på gatorna mitt på dagen, att folk skiter i alla världens regler och att det kryllar av dräggiga engelsmän...
Stämmer detta eller vill den jäveln bara inte att vi ska dra till magaluf och ha kul?
vart kan man annars åka? var på Rhodos med morsan förra sommarn, var mycket ungdomar där då. Vad tror ni?