Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-25, 14:03
  #1
Medlem
telephone80s avatar
Nu blir man ju nästan irriterad när någon INTE är på facebook. Jag har tre stycken som vägrar gå med:

Person 1. "Vill inte att mina personuppgifter, bilder, osv ska ligga på nätet."
Person 2. " Gick med i två veckor o gick sen ut, fattade inte vad skiten va bra för.".
Person 3. "Jag HAR faktiskt ett liv, jag behöver inte facebook!"

Hur ser ni på det här med facebook och folk som "vägrar" gå med?
Personligen tycker jag FB är kanon för att hålla koll på folk utan att engagera sig för mkt. Applications och skit blockerar jag direkt.
Citera
2008-06-25, 14:05
  #2
Medlem
cammos avatar
All heder åt dina kamrater som vägrar gå med.

Facebook är ju bara en enda "Jag har flest polare" tävling.
Citera
2008-06-25, 14:14
  #3
Medlem
Cum*s avatar
Det är väll mer folk som dig som man irriterar sig på. Dina tre vänner har ju helt rätt.

Facebook är bara en lam ursäkt för att få sitta och spionera på vilka sina kompisar har kontakt med.
Citera
2008-06-25, 14:26
  #4
Avstängd
spoozs avatar
Facebook var spännande i ca 1 vecka.
Citera
2008-06-25, 14:32
  #5
Medlem
telephone80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
All heder åt dina kamrater som vägrar gå med.

Facebook är ju bara en enda "Jag har flest polare" tävling.

Ja, man tycker nästan lite synd om folk som har 10 pers i sin vänlista, så du gör nog rätt i att inte gå med.
Citera
2008-06-25, 14:33
  #6
Medlem
telephone80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Det är väll mer folk som dig som man irriterar sig på. Dina tre vänner har ju helt rätt.

Facebook är bara en lam ursäkt för att få sitta och spionera på vilka sina kompisar har kontakt med.

Håller med, inget gör mig mer förbannad än när folk går in och tittar på de bilder jag lägger upp! Jävla spioner hela högen.
Citera
2008-06-25, 14:33
  #7
Medlem
telephone80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Facebook var spännande i ca 1 vecka.

Japp. Nu går man mest in ibland o kollar om det hänt nåt nytt.
Citera
2008-06-25, 14:38
  #8
Medlem
RogerWallenbergs avatar
Vad är facebook? Hörde att dom snackade om det på radion i sommar...
Citera
2008-06-25, 14:40
  #9
Medlem
jaeger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telephone80
Ja, man tycker nästan lite synd om folk som har 10 pers i sin vänlista, så du gör nog rätt i att inte gå med.

Jag tror jag känner igen din typ, du är en sån jävla tönt som är ganska högljud. När du är ute på krogen eller fest har du självklart med din kamera och när någon spännande händer tänker du främst "Fan va nice detta kommer se ut på facebook". Du kanske är över 18 men mentalt är du en 13årig fjortis. Stämmer detta bra?
Citera
2008-06-25, 14:41
  #10
Medlem
groils avatar
Jag tillhör gruppen av människor som vägrar skaffa en "facebook".

Vän: Jag har en ny vän på facebook.
jag: Mhm, Vem är det(måttligt intresserad)?
Vän: Ingen aning.

Ungefär här går jag iväg och spenderar min värdefulla tid till pillande på mina tånaglar samt funderar på om färgen på legobitar påverkar smaken på dom.
Citera
2008-06-25, 14:45
  #11
Medlem
Kaustis avatar
Vem orkar bry sig i facebook? Varför har man det? Varför "måste" alla ha det? Det är ungefär lika coolt som lunarstorm om du frågar mig.

Citat:
Ursprungligen postat av telephone80
Personligen tycker jag FB är kanon....

Va i helvete? Sen när blev förkortningen FB Facebook? FB = Flashback!
Citera
2008-06-25, 14:52
  #12
Medlem
Megadeths avatar
varför ska man registrera sig frivilligt på facebook? det är ju som att öppna en dörr till myndigheter och arbetsgivare så dem kan spionera på en. och detta helt frivilligt. fler borde tänka sig för innan dem gör något så skulle dem klara sig bättre här i livet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback