2008-06-25, 09:51
Bannlyst
Ett forum måste ha ha en policy angående inriktning och målgrupp.

Barn och familj
Bostad, hem och trädgård
Hallucinogener
Tripp- och rusrapporter

FB kan inte både vara en representant för familjeliv-folket, ensamma mammor osv och samtidigt för knarkande ungdomar som klottrar på väggar.

Är det inte tid för en gränsdragning för forumets bredd?

Jag tycker det är idiotisk med ett forum med dagens bredd, där både den orolige föräldern samt den knarkande tonåringen får ryggdunk samtidigt.

Ni får skaffa er en policy angående målgrupper, annars så blir det blaj av alltihop.
Citera
2008-06-25, 10:04
Medlem
xciters avatar
Det kom du på nu efter nästan 4000 inlägg?

Jag tycker att det är bra med ett så brett forum, då slipper man sitta på flera forum samtidigt bara för att man har olika inressen.
Citera
2008-06-25, 10:05
Medlem
Håller inte med. Jag gillar bredden. Här kan man verkligen diskutera allt!
Citera
2008-06-25, 10:06
Bannlyst
Fast en smältdegel av alla sorters människor tycker jag är rätt intresant, för ibland hoppar dessa olika typer/livsstilar/personer in i delar där de inte själva hör hemma för att moralisera eller kräka ut sin avsky

Blir ju ett bredare spektrum av åsikter/tankar kring ämnena då!
Citera
2008-06-25, 10:06
Medlem
Legimitations avatar
Även unga FBare blir vuxna vad tiden lider och sätter bo och bildar familj. Varför tvinga över dem till Familjeliv? Bättre erbjuda dem möjligheten att förbli FB trogna.
Citera
2008-06-25, 10:09
Bannlyst
Man kan inte både ha ett forum som diskuterar barnknullandets förträfflighet och samtidigt barnuppfostran.

Antingen eller.
Citera
2008-06-25, 10:10
Medlem
brtkrbzhnvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av {I}{K}{E}
Man kan inte både ha ett forum som diskuterar barnknullandets förträfflighet och samtidigt barnuppfostran.
Det kan man visst.
Citera
2008-06-25, 10:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brtkrbzhnv
Det kan man visst.
Jo, men det är idiotiskt.
Citera
2008-06-25, 10:14
Medlem
xciters avatar
Citat:

Antingen eller.

Varför skulle man inte kunna, det är ju jätte bra att en tex. Grafittisprayare som haschar på kvällarna kan skriva här på forumet, utan att han måste byta när han senare lägger av med knarket och grafittin. Han kan ju då sitta å ge tips till grafittisprayare samtidigt som han lär sig nya saker inom Familjelivet.
Aight?
Citera
2008-06-25, 10:15
Medlem
brtkrbzhnvs avatar
Citat:
Nä.
Citera
2008-06-25, 10:20
Medlem
occasuss avatar
Ser inget negativt med bredden, men jag tycker lite synd om den känsliga delen av befolkningen. De skulle må bra av nåt motsvarande, minus alla NSFW-ämnen. :)
Citera
2008-06-25, 10:20
Medlem
Citat:

Nä.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera