Godmorgon!
I brist p annat denna ljuvliga afton fick jag fr mig att se vilka roliga uppdateringar det fanns p Windows Update. Dr upptcker jag att det finns 9 viktiga uppdateringar att hmta samt ett flertal valfri uppdateringar. Lite mrkligt tycker jag eftersom jag har p automatisk hmtning och uppdatering. Jag klickar p hmta uppdateringar och fr ett felmeddelande att vissa uppdateringar installerades inte tillsammans med felkod 80256008.
Windows Hjlp och support pekar p Background Intelligent Transfer Service och Windows Event Log.
I Windows Event Log ser allt ut som det ska enligt supporten. Nr jag dremot brjar titta lite nrmare p Background Intelligent Transfer Service ser jag att den inte r igng ven fast jag har automatisk start. S jag provar att starta manuellt och fr d felmeddelandet "Fel 1075: Den beroende tjnsten finns inte eller r markerad fr borttagning".
Jag har skt p Google dr jag funnit en del lnkar som jag testat, bland annat
http://www.alltomxp.se/index.php?opt...sk=view&id=632 men till ingen nytta.
Senaste gngen jag lyckades uppdatera var 2008-06-06 och har sedan 2008-06-11 misslyckats varje dag.
Jag hittar inget virus med uppdaterad AVG och Hijackthis hittar inget. Ngon som har ngot frslag p hur jag ska g till vga fr att lsa mitt problem? Det gller Windows Vista 64 med SP1.
Tacksam fr svar.