2009-05-21, 01:44
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergadler
Nu gissar jag bara. Men jag antar att anledningen till att brassarna i Shaktar har vänt tröjorna så att spelarnamnet syns istället för klubbemblemet är att de vill visa upp sig och bli sålda till nån storklubb. Alternativt vill att allt ljus ska skina på dem, inte laget. Riktigt dålig stil och otroligt respektlöst isåfall.

Nej, varför skulle de göra det?
Brassar har köpts och sålt i decennier utan att behöva dölja emblemet.
Citera
2009-05-21, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Nej, varför skulle de göra det?
Brassar har köpts och sålt i decennier utan att behöva dölja emblemet.

Jo jag är medveten om det. Varför vände de på tröjorna?
Citera
2009-05-21, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebananer
Tråkigt för Werder men rättvist, Serie A får ett år till på sig

Serie A??? Vad pratar du om nu?
Citera
2009-05-21, 02:29
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zladri
Serie A??? Vad pratar du om nu?
Hade Bremen vunnit idag hade Serie A tappat en cl-plats som gått till Tyskland säsongen 2010/11.
Citera
2009-05-21, 02:32
Medlem
pastoratets avatar
Citat:
De har säkerligen sett spelare i större lag göra så och apar efter. Lite som den löjliga "dans"-målgesten som alla med hud mörk nog för att komma undan med det lagt sig till med, låt dem hållas.

F.ö. undrar jag fortfarande om någon har koll på Morenos status i Shakhtar, jag såg honom på prispallen men har ingen aning om hur han presterat. Han var åtminstone en ständig målskytt i Sydamerika, jag hoppas att han inte blir ännu ett av alla lovande namn som inte fick rätt hjälp in i den europeiska fotbollen och stagnerar.
Citera
2009-05-21, 02:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Nja, jag vet att de bara kom 5a i ligan förra säsongen men de leder faktiskt ligan nu så det var nog bara ett mellanår.

Werder leder inte Bundesliga om det var det du menade. De ligger på den nedre halvan.
Citera
2009-05-21, 02:47
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Werder leder inte Bundesliga om det var det du menade. De ligger på den nedre halvan.
Tror han var lite ironiskt då BOO! skrev Rosenborg istället för Rosenberg!
Citera
2009-05-21, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pastoratet
De har säkerligen sett spelare i större lag göra så och apar efter. Lite som den löjliga "dans"-målgesten som alla med hud mörk nog för att komma undan med det lagt sig till med, låt dem hållas.

Jag låter dom hållas, är mest förundransfull. Har aldrig sett just den gesten förut. Hade jag hållit stenhårt på Shaktar däremot hade jag nog blivit heligt förbannad.
Citera
2009-05-21, 11:41
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Jag låter dom hållas, är mest förundransfull. Har aldrig sett just den gesten förut. Hade jag hållit stenhårt på Shaktar däremot hade jag nog blivit heligt förbannad.

Kom igen, är du verkligen så petig? Blir du förbannad varje gång någon i "ditt lag" drar av sig tröjan när denne gjort mål, eftersom de då hellre visar upp sin egen kropp än klubbtröjan..?

Kul för Shaktar, de förtjänade verkligen att vinna matchen. Vore intressant å se vilka namn som stannar inför nästa säsong. Får de behålla sina nyckelspelare så ska de nog kunna orka sig förbi första gruppspelet denna gången. Men de kommer väl med största sannolikhet få 2 lag ifrån england/italien/spanien/tyskland och då blir det alltid en tuff utmaning.
Citera
2009-05-21, 14:44
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Werder? Här snackar vi Rosenborg.
Citera
2009-05-21, 14:45
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Har sett detta fenomen i NHL också efter att något lag vann Stanley Cup. Fattar inte riktigt varför.
Citera
2009-05-21, 14:53
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Har sett detta fenomen i NHL också efter att något lag vann Stanley Cup. Fattar inte riktigt varför.

Jag tror precis som Bergadler att Lidström helt klart gör det för att skapa sig möjlighet att bli såld till en storklubb!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in