2009-05-20, 23:25
Medlem
JonnyWalkers avatar
Ja diego saknades nog, hur gick det för rosenberg då?
Citera
2009-05-20, 23:28
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyWalker
Rätt kass, fick visserligen inte många bollar att jobba med då hela anfallsspelet var tamt idag, men när han väl rörde bollen så tappade han den eller spelade fel, varit en väldigt svag säsong överlag för honom.
Citera
2009-05-20, 23:28
Medlem
thakiings avatar
Kul för Shaktar. Känns allt mer som att lag från östländerna dominerar i UEFA-cupen. Shaktar har ju också god hjälp av alla sina brassar. Jadson, t.ex. var mycket bra idag.

Gillar Srna också, skön spelare. Alltid kul med offensiva ytterbackar.

Rosenberg var väl som väntat inte mycket att ha, känns inte som att han hör hemma på den här nivån även om han gjort en del mål tidigare i Bremen.
Senast redigerad av thakiing 2009-05-20 kl. 23:33.
Citera
2009-05-20, 23:30
Medlem
Nu gissar jag bara. Men jag antar att anledningen till att brassarna i Shaktar har vänt tröjorna så att spelarnamnet syns istället för klubbemblemet är att de vill visa upp sig och bli sålda till nån storklubb. Alternativt vill att allt ljus ska skina på dem, inte laget. Riktigt dålig stil och otroligt respektlöst isåfall.
Citera
2009-05-20, 23:35
Medlem
Ingen annan som fick känslan av att Shakthar spelarna är lite äckliga och osportsliga under matchens gång?
Citera
2009-05-20, 23:35
Medlem
pastoratets avatar
Där snuvade ett öststatslag tyskarna på konfekten, grattis Donetsk!

Bremen utan Diego såg slarviga ut och skapade inte mycket, Shakhtar spelade inte heller någon propagandafotboll men hade åtminstone några passningsskickliga sydamerikaner på topp som gjorde vad som krävdes. Med Diego på plan kunde detta dock gått helt annorlunda, det är jag övertygad om.
Citera
2009-05-20, 23:54
Bannlyst
Tråkigt för Werder men rättvist, Serie A får ett år till på sig
Citera
2009-05-20, 23:55
Medlem
Aritzos avatar
Diego saknades såg man.. Stor skillnad. Men Bremen fick mycket emot sig också.

Citat:
Ursprungligen postat av JonnyWalker

Dåligt. Han hade chansen och assistera 1-2 mål men gjorde inte det och ville vara hjälten själv. Vilket han misslyckades med. Typiskt sådana svenskar inom fotboll.
Citera
2009-05-21, 00:04
Medlem
BOO!!s avatar
Rosenborg är så jävla värdelös att jag vill gråta.... sämre spelare får man leta efter.
Citera
2009-05-21, 00:09
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOO!!
Rosenborg är så jävla värdelös att jag vill gråta.... sämre spelare får man leta efter.
Nja, jag vet att de bara kom 5a i ligan förra säsongen men de leder faktiskt ligan nu så det var nog bara ett mellanår.
Citera
2009-05-21, 00:22
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOO!!
Visst har han haft en dålig säsong, bara 7 mål i bundesliga. Men förra året kom han 4:a i skytteligan, så jävla värdelös är han då inte.
Citera
2009-05-21, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Visst har han haft en dålig säsong, bara 7 mål i bundesliga. Men förra året kom han 4:a i skytteligan, så jävla värdelös är han då inte.

Helt värdelös är han ju inte men han är inte bra heller.

Grattis Srna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in