2009-04-10, 11:09
Medlem
Ehfraims avatar
Bremen - Udinese (3-1)
Hamburger - Manchester City (3-1)
Shakhtar - Marseille (2-0)

Hoppas innerligen att Bremen håller sig i skinnet borta och slår ut Udinese, likadant med Hamburger. I sista matchen spelar det riktigt ingen roll vilka som går vidare, men tror faktiskt att Shakhtar tar hem det.
Citera
2009-04-10, 11:22
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ehfraim
Bremen - Udinese (3-1)
Hamburger - Manchester City (3-1)
Shakhtar - Marseille (2-0)

Hoppas innerligen att Bremen håller sig i skinnet borta och slår ut Udinese, likadant med Hamburger. I sista matchen spelar det riktigt ingen roll vilka som går vidare, men tror faktiskt att Shakhtar tar hem det.

Hade likagärna kunnat sluta lika i Bremen - Udinese, fy farao vad ineffektiv Quagliarella var igår, han borde ha satt sista läget men lobben likaså. Det var ganska tydligt att den största skillnaden igår var rutinen och ingen mindre än Diego. Han måste gå till en vettigare klubb nästa säsong vilket jag hoppas blir Juventus. Kan bli en intressant tillställning på Friuli, även om det hade varit skönare att få med sig ännu ett bortamål. Nu får vi istället på att snabbheten knäcker tyskarnas stabbiga försvar.
Citera
2009-04-15, 22:38
Medlem
dippsis avatar
Imorgon smäller det! Hoppas och är rätt säker på att HSV lyckas gå vidare!
Citera
2009-04-16, 14:47
Medlem
Ehfraims avatar
Frågan är vilken av matcherna man ska se? Jag har inget direkt favoritlag av de som spelar idag, ska man zappa mellan dem eller vilken tror ni blir den mest händelserika matchen?
Citera
2009-04-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ehfraim
Frågan är vilken av matcherna man ska se? Jag har inget direkt favoritlag av de som spelar idag, ska man zappa mellan dem eller vilken tror ni blir den mest händelserika matchen?
City-Hamburg tänkte jag nog försöka se när jag kommit hem från Glorais och MFFs trepoängare mot gnaget. Kan bli underhållande, iaf om City får första målet.
Citera
2009-04-16, 21:01
Medlem
P.Gs avatar
Snyggt skott av Inler. Inte särskilt välförtjänt men precis vad matchen och Udinese behövde. Fullt ös medvetslös?
Citera
2009-04-16, 21:19
Medlem
Ezzelinos avatar
Marseille är helt under isen - 0-2 borta mot ukrainska Shakhtar Donetsk och nu släppte negermålvakten ur obefintlig vinkel in 0-1 i returen. Om Dynamo Kiev förvaltar sitt 0-0 borta mot Paris Saint Germain hemma har vi alltså två ukrainska lag i semifinal.
Citera
2009-04-16, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Marseille är helt under isen - 0-2 borta mot ukrainska Shakhtar Donetsk och nu släppte negermålvakten ur obefintlig vinkel in 0-1 i returen. Om Dynamo Kiev förvaltar sitt 0-0 borta mot Paris Saint Germain hemma har vi alltså två ukrainska lag i semifinal.

Dynamo Kiev vann sin match tidigare idag, 3-0.

Kiev - Shakhtar, vilken semi.

Sen kan det ju bli Bremen - Hamburg i den andra.
Senast redigerad av Jason_Puncheon! 2009-04-16 kl. 21:23.
Citera
2009-04-16, 21:23
Medlem
P.Gs avatar
Dammluckorna har sannerligen öppnats. 3-1 av Quagliarella alldeles nu. Hans vändning och skott precis utanför straffområdet var riktigt rappt.
Citera
2009-04-16, 21:26
Medlem
Satan i gatans avatar
Fint gjort av Quagliarella. Vore kul om Udinese reder ut det här. Udinese mot Hamburg i en semi låter smaskens.
Citera
2009-04-16, 21:48
Medlem
4522s avatar
Fantastiska mål i matchen! Inlers första skott har inget att klaga på, Quagliarellas båda snudd på fenomenala. Kan inte Diego bara gå ut skadad? Satan vad bra den snubben är, ge honom två centimeter och han får det att se ut som tolv meter. Defensiven ser ruskigt knackig ut stundtals, fattar inte vad Zapata gör vid baklängesmålet och jag sitter kallsvettig vid varje defensiv hörna. Men, men.. vi har haft häng på flera chanser så det är bara att köra in i kaklet! Kommer bli skapligt nervöst det här.

Asamoah = Messi.
Citera
2009-04-16, 21:56
Medlem
Helvete vilken otur City har nu, sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in