Helvete Spurs är vidare men det var väl efter blotta förskräckelsen efter stolpen och Krakows dubbelchans.. Förlorade man på tipset igen då, måste sluta tippa så mycket efter hjärta
Helvete Spurs är vidare men det var väl efter blotta förskräckelsen efter stolpen och Krakows dubbelchans.. Förlorade man på tipset igen då, måste sluta tippa så mycket efter hjärta
Måste iallafall kännas skönt att King är tillbaka och kan ta platsen från Dawson som enligt mig inte håller speciellt hög klass. Typiskt att Zokora fick 2 gula kort men ingen utvisning när man tippat matchen
0-1 i halvtid. Det känns som Kalmar har ett par växlar till att lägga i.
Jag tror de fixar det.
Håller med men Feyenoord är långt ifrån ofarliga. Hoppas Kalmar slänger in den där mörka killen på topp, har sett riktigt bra ut det lilla man fått se.
I de här sammanhangen har man inte råd med den typen av individuella misstag som orsakat båda KFF:s baklängesmål. Det här känns ganska klart nu tyvärr.
Undra varför mitt inlägg om att Wastå gjorde en tavla blev borttaget?!
Nej jag tror absolut inte det är kört för Kalmar. De är bra framåt och kan garanterat trycka dit en extra. In med Dauda och Viktor Elm senare för att få en målskytt och en snabb lirare.
Fast förutom dom missarna är det ett väldigt blekt Kalmar vi får se som verkar nöjda med att tjonga panikbollar mot Ingelsten. Dom får ju möjligheter när dom rullar boll så varför gör man det inte? märkligt