2008-08-28, 22:11
Medlem
Brolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TR-Underground
någon som vet vilken tid lottingen är imorn?

Från UEFA.com
Citat:
29.08.2008 13.00CET Monaco UEFA Cup First round
Citera
2008-08-28, 22:20
Medlem
ellroys avatar
0-1 till Elfsborg.
63' [0 - 1] S. Ishizaki
Citera
2008-08-28, 22:28
Medlem
ST Patricks kvitterar, Elfsborg just nu ute ur UEFA-Cupen!

2-1 till Patricks nu, Godnatt boråsare!
Senast redigerad av Jason_Puncheon! 2008-08-28 kl. 22:31.
Citera
2008-08-28, 22:32
Medlem
Karskkongens avatar
Har visst varit lite bråk i Trondheim idag:

Fotballbråk i sentrum
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1142320.ece

Nekter å kjøre DIF-supporterne tilbake;
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1142447.ece

Citera
2008-08-28, 22:43
Medlem
"Vi gör en stabil laginsats" kommenterar Lindholm på fotbollskanalen... Jag såg inte matchen men det spelar fan ingen roll om det skulle vart spel mot Rosenborgs mål hela matchen.. 0-5 kan aldrig vara en stabil laginsats!

Nån som lyssnade på den förbannade elfsborgsradion? gubbfan som kommenterade sa att det var kört när irländarna gjorde 2-1 medans bisittaren förklarade att det fortfarande räckte med ett mål för elfsborg... "inget har egentligen förändrats" sa han och alla förstår ju vad han menar med det i det läget.. då sitter kommentatorn i nästan en minut, i slutminuterna, och ska förklara skillnaden på om elfsborg gör mål vid ställning 1-2 istället för 1-1.. kommentera matchen ger han blanka fan i medans bisittaren försöker förklara vad som händer på planen men blir avbruten av "naaahhj det hade vart bättre om elfsborg gjort mål fram till 2-1 nu blir det ju bara förlängning".. finns bara ett ord som beskriver.. INAVEL!
Citera
2008-08-28, 22:44
Medlem
Ellos är ju pinsammare än DIF... Det hade varit bättre om dom torskat i intertoto. Då hade dom iaf inte påverkat koefficienten negativt vilket dom gör nu.

Danmark utklassar oss i år igen.
Citera
2008-08-28, 22:45
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isglass
Ellos är ju pinsammare än DIF... Det hade varit bättre om dom torskat i intertoto. Då hade dom iaf inte påverkat koefficienten negativt vilket dom gör nu.

Danmark utklassar oss i år igen.

Danmark lär dessvärre fortsätta göra det en lång tid framåt...
Citera
2008-08-28, 22:47
Medlem
Satyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parsen
Varför ihellvete måste kalmar sjunga på engelska?

För att det är en internationell match. Fast de borde ha sjungit på franska.
Citera
2008-08-28, 22:49
Medlem
Satyricons avatar
César fortsätter att göra mål för FCK. Fan vad jag unnar honom det.
Citera
2008-08-28, 23:01
Bannlyst
Jag kanske lever i något lala-land men jag förstår inte de som pratar om att det var en förnedring, 5-0 speglar inte matchen speciellt bra. Visst Rosenborg var snäppet bättre och satte sina chanser, något som DIF inte klarade av, men de var långt ifrån så överlägsna som b la AB vill få det till.

Varför spelade inte Magnusson? Var han skadad?
Om inte så är det fanimej ett tjänstefel att inte sätta honom på Iversen. Johannesson och Haginge hade inte mycket att sätta emot i de luftkamperna. Dessutom vid 1-0-målet så hamnar Lance(!) i nickduell med Iversen, det får fan inte hända!

Tråkigt, det här var ändå det som kunde ha räddat säsongen, och något europaspel lär det ju inte bli nästa år.
Citera
2008-08-28, 23:01
Medlem
Saucy.Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kicker83
Det gjorde tydligen inte ni heller... inte en chans

Haha. Nu slutar vi upp med sandlådebråket. Faktum kvarstår, ni befinner er i en svacka och kommer inte att spela i Europa på ett bra tag. Att ni ändå tror att ni är vackrast, störst, farligast och bäst borde egentligen generera så mycket skratt att jag skulle ligga vaken på nätterna. Men jag är väl van.
Senast redigerad av Saucy.Jack 2008-08-28 kl. 23:03.
Citera
2008-08-28, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Jag kanske lever i något lala-land men jag förstår inte de som pratar om att det var en förnedring, 5-0 speglar inte matchen speciellt bra. Visst Rosenborg var snäppet bättre och satte sina chanser, något som DIF inte klarade av, men de var långt ifrån så överlägsna som b la AB vill få det till.

åk hem till ditt lala-land du! resultatet 0-5 kan ALDRIG vara annat än förnedring! Har ingen betydelse om DIF missat 7 straffar och haft 10 i trävirket... 0-1, 0-2 kan väl kalla hedersamt men 0-5 kan ALDRIG vara annat än förnedring!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in