2008-08-28, 20:38
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Tack och godnatt, 4-0

Säsongen är totalt över nu, verkligen kul att se Djurgården spela.
Får hoppas att vi klarar kvalspel iaf..

Trist för er del. Jodå, kvalspel klarar ni.. 1-2 mot Halmstad borta och vips så är DIF fast förankrade i mittenskiktet.. och HBK drar sig neråt.. hmmppfff ;/
Citera
2008-08-28, 20:43
Medlem
zzwampens avatar
och 5-0 nu...
Citera
2008-08-28, 20:43
Medlem
East Clintwoods avatar
Fjällöken, 0-5.
Citera
2008-08-28, 20:44
Medlem
feldgraus avatar
3-0 till Kalmar.

/feldgrau
Citera
2008-08-28, 20:44
Bannlyst
Fan vad Ingelsten gör mål. Djurgården skämmer ut Sverige.
Citera
2008-08-28, 20:46
Medlem
Ari.Golds avatar
Även om Kalmar har en sjuk jävla tur så måste jag berömma dem för deras fina spel. Där finns riktig kvalité. Grattis till Europa.
Citera
2008-08-28, 20:46
Medlem
Man är ju nära på börja grina. Vafan händer egentligen! Brukar inte vara den som vill plocka bort tränarna men siggi och pålle har fan haft 2 år på sig att bygga någonting. Men när man hittar på deras coachningar så tror man dom har varit i klubben en vecka. Tycker mig nästan aldrig se spelidéen som dom pratar om så ofta.
Men nu får det vara nog. In med MP och Markus Karlsson som tränarpar istället.
Senast redigerad av Marciano 2008-08-28 kl. 20:48.
Citera
2008-08-28, 20:49
Medlem
No_Mores avatar
Ja, fy fan. Tur att man bara såg matchen på tv och inte pallrade sig iväg till Norge. Pinsamt.

Visst, två straffar i arslet. Men vad fan...
Citera
2008-08-28, 20:51
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marciano
Man är ju nära på börja grina. Vafan händer igentligen! Brukar inte vara den som vill plocka bort tränarna men siggi och pålle har fan haft 2 år på sig att bygga någonting. Men när man hittar på deras coachningar så tror man dom har varit i klubben en vecka. Tycker mig nästan aldrig se spelidéen som dom pratar om så ofta.
Men nu får det vara nog. In med MP och Markus Karlsson som tränarpar istället.

Desperata ord i en desperat tid.
* Varför skulle Markus Karlsson träna DIF? Vad har han presterat i tränarväg?
* Varför skulle MP bryta sitt kontrakt efter en (med Gaismått mätt) lysande säsong? Bara för att det är DIF som kallar? Inte troligt.

Däremot är detta i mina ögon spiken i kistan för en längre framtid för Siggi och Pålle i DIF. De har gjort sitt. De får säsongen ut på sig att packa väskorna. Sedan måste nytt blod in - på och utanför plan. Det här är under all kritik.
Citera
2008-08-28, 20:52
Medlem
Ari.Golds avatar
Jesus... 4-0.
Citera
2008-08-28, 20:52
Medlem
Varför ihellvete måste kalmar sjunga på engelska? Låter hur jävla fult som helst.
Citera
2008-08-28, 20:55
Medlem
zzwampens avatar
Fyfan. Förlust hade jag räknat med. Men 5-0??? Herregud.

Sparka Siggi nu, det räcker. Hela säsongen har det sett ut som de har saknat en spelidé. Har mest varit "jaha vad gör vi nu?" när en spelare fått bollen och bara slagit upp den på anfallaren.

Sen blev det inte direkt bättre när Prince "stå-och-stampa-på-bollen-i-en-halvtimme" Ekong kom.

En mix av massa skumma spelartyper som inte funkar tillsammans mixad med en usel taktik. Nej tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in