Citat:
Ursprungligen postat av gorgon
Värdefull seger i grannkommunen, trots att blåränderna i vanlig ordning slutar sparka boll efter sextio gångna minuter. Lyckas Enrico på något märkligt sätt trassla in en ack så viktig boll precis i sista andningen, efter en relativt ”massiv” press från Rosenborg. Känns riktigt härligt att knäppa gamla storklubben på näsan när nu resväskan skall packas med destination telemark.
Nu kör vi!
Du påstår att dom spelade boll innan?
Det vill jag ha bildbevis på, hade inte den där jävla gubben suttit tre stolar bort hade jag lagt mig ner och sovit på läktaren. Rosenborg var närmare segern än Djurgården även om oavgjort inte hade varit orättvist ändå lyckas Djurgården vinna. Ena stunden pokjlagsspel mellan rosenborgs mittbackar flera gånger som kändes väldigt underligt. Det var väl det som var underligast. Hade jag inte vetat vilka färger lagen hade hade jag lika gärnat kunna tro att detta var Gefle mot Gif Sundsvall. Lustig var bra, Oremo visade att det finns mycket potential, riktigt tråkig match men galning som man är så är man på plats i alla fall.