2010-02-08, 09:48
Medlem
Danni33s avatar
Hmm..när jag är ledsen är onani det sista jag vill hålla på med. Då kan man sitta i timtals å pilla, man är ju inte på humör, sugen eller kåt på att vilja göra det när man är nedstämd. Det kanske går men skulle ta mer tid, det känns ju som sinnet/tankarna måste vara med i spelet, inte bara det fysiska man gör.
Citera
2010-02-08, 16:22
Medlem
WTF "gråtrunk och gråtpull" det var det mest konstiga jag hört någon komma på varför ska man göra något sånt, spela wow istället.
Citera
2010-02-08, 17:18
Medlem
blueblizzs avatar
Grunka, kallar vi de för. Sen finns ju brunka också, när man runkar samtidigt/efter man skiter. Just grunka har jag aldrig provat dock
Citera
2010-02-08, 18:45
Medlem
dasdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueblizz
Grunka, kallar vi de för. Sen finns ju brunka också, när man runkar samtidigt/efter man skiter. Just grunka har jag aldrig provat dock

Har också hört termen Grunka. Men här så innebär det förutom gråtrunkandet att man även sitter i duschen samtidigt och gungar fram och tillbaks samtidigt som vattnet strilar ner i huvudet på dig.
Citera
2010-02-23, 11:51
Medlem
Canossas avatar
Usch... föreställer mig i den situationen. Då skulle jag nog hellre skära halsen av mig.
Citera
2010-02-23, 22:19
Medlem
SemperInAngarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av occasus
Jadå, kolla in Mulholland Dr.

Jarhead gråtrunkas det i för er som inte tror på fenomenet.
http://www.youtube.com/watch?v=kJSQFxYCG7s
Själv kan jag inte bidra så mycket mer till diskussionen då jag aldrig gråtrunkat.
Citera
2010-02-24, 00:51
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag har varit med om det, fast tvärtom. Själva handlingen har framkallat så många minnen så jag har brustit ut i gråt ja
Citera
2010-02-24, 01:03
Medlem
IceFalks avatar
Har inte just gråtit under själva grejen men jag har absolut använt mig av både onani och sex för att dämpa ångest. Det händer ofta faktiskt. Likaså för att kunna sova, det händer ännu oftare.
Citera
2010-02-24, 17:55
Medlem
kryptonajts avatar
Fixa en video på någon brud som gråtpullar, d.v.s gråter och onanerar, så ska jag gladrunka åt den.
Citera
2010-02-25, 00:59
Medlem
lismer12s avatar
Inte gråtrunkade, men sorgerunkade ett tag efter min senaste flickvän gjorde slut. Alla mina tankar var ett enda sammelsurium av förälskelse, kåthet och bedrövelse och jag gjorde allt för att förnimma de vackraste stunderna med henne. Det var en väldigt speciellt känsla som påminde om den då man skiljs från en vän - i det hemska blir man samtidigt påmind om allt det fina.

I orgasmögonblicket tänkte jag alltid på ett särskilt tillfälle då vi hade helt underbar sex, då jag minns att jag i stunden tänkte att "livet är underbart, det finns kärlek och det jag känner ju nu är värt alla plågor i världen". Jag var så himla kär. Långsamt runkandes kom jag med en lång suck, och låg kvar i sängen länge och skrattade och grät omvartannat. Har det hänt en gång kan det hända igen - i retroperspektiv är hon en häxa, men det spelar ingen roll, jag njöt lika mycket då för det.
Citera
2010-03-12, 18:27
Medlem
Bronkzs avatar
aha! finns tom en Feeejsbook grupp om gråtrunk. Bra bra.
Citera
2010-03-12, 18:30
Medlem
Bronkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SemperInAngaria
Jarhead gråtrunkas det i för er som inte tror på fenomenet.
http://www.youtube.com/watch?v=kJSQFxYCG7s
Själv kan jag inte bidra så mycket mer till diskussionen då jag aldrig gråtrunkat.

aaaahahahah klockrent!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in