2008-06-24, 18:07
Medlem
Jag hade fortfarande mycket kontakt med gammal flickvän/sambo efter att jag blev dumpad för cirka ett år sen. Hon bodde 100 mil bort när hon flyttade tillbaks till hemstaden. Vi brukade prata i telefon efteråt ibland och samtalen var hur bra som helst. Men efter jag hade lagt på så fick jag en så grym ångest av att tänka på allt bra vi haft under 3 år tillsammans. Det släppte direkt av ett "gråtrunk" även om det var porr och inte bilder av henne jag tittade på under tiden. Det var inge gråt heller för den delen.

Om jag inte runkade kunde ångesten hålla i sig i timtal.

Verkar inte vara nån som vill diskutera ämnet seriöst tyvärr...
Citera
2008-06-24, 18:50
Medlem
Bronkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av occasus
Jadå, kolla in Mulholland Dr.

va? åh rippa o lägg upp eller nåt. Gråtpull on camera från mulholland drive? eller ge en episod eller nåt att gå på.
Citera
2008-06-24, 18:57
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
va? åh rippa o lägg upp eller nåt. Gråtpull on camera från mulholland drive? eller ge en episod eller nåt att gå på.

Så jäklar häftigt är det inte, tyckte snarare att det var en ganska obehaglig scen. Det är hur som helst i den senare delen av filmen.
Citera
2008-06-24, 18:58
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Logik 2000

Kanske inte helt logiskt, nej, men känslor är ju sällan logiska.
Citera
2008-08-04, 02:20
Medlem
NolaDarlings avatar
Tjejers version av gråtrunkandet

tänkte starta en tråd i ämnet men eftersom jag inte ville ha smäll på fingrarna så använde jag sökfunktionen och hittade den här.

Jag tänkte fråga om finns tjejer som använder porr+onani som ångestdämpande?

Det brukar jag göra. Det hjälper rätt bra, tills man har kommit alltså. Nu är det ju inte bara vid heartbreak jag får ångest och pillar på mig själv så det kanske inte är ett klockrent fall av gråtonanerande. Brukar inte gråta medan jag gör det men det kan hända att jag gör det för att sluta gråta.

Är det här ett typiskt killfenomen eller finns det tjejer som håller på så här? Är det verkligen hälsosamt att göra det?
Citera
2008-08-04, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NolaDarling
Är det verkligen hälsosamt att göra det?

Nej, du kan dö på fläcken!

Citera
2008-08-04, 03:52
Medlem
NolaDarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Nej, du kan dö på fläcken!

haha, kanske ett ämne för en avhandling?

jag menade mer psykiskt. kanske vore bättre att hitta ett annat sätt att deala med ångest. nu har jag inte ångest så ofta (längre) men om jag hade det och använde onani varje gång så borde jag ju efter ett tag koppla ihop sexuell njutning med ångest och det vore ju jävligt illa.

var egentrligen mest nyfiken om det här var vanligt bland tjejer.
Citera
2008-08-04, 04:01
Bannlyst
Ni är fan sjuka, gråta är för barn och bögar.
Citera
2008-08-04, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NolaDarling

haha, kanske ett ämne för en avhandling?

jag menade mer psykiskt. kanske vore bättre att hitta ett annat sätt att deala med ångest. nu har jag inte ångest så ofta (längre) men om jag hade det och använde onani varje gång så borde jag ju efter ett tag koppla ihop sexuell njutning med ångest och det vore ju jävligt illa.

var egentrligen mest nyfiken om det här var vanligt bland tjejer.

Säg till nästa gång du har ångest så kan jag sköta den vetenskapliga biten

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Ni är fan sjuka, gråta är för barn och bögar.

Snart blir Homo-Rasmus 15, väldigt ledsen på dig
Citera
2008-08-04, 07:45
Medlem
BettyBoop80s avatar
Javisst har det hänt att jag onanerat när jag varit ledsen eller mått kasst. Fast när jag har riktig ångest så är det inte precis onani jag använder för att må bättre. Brukar onanera för att slappna av om jag är för spänd ex. inför tentor eller nått.
Citera
2010-02-08, 00:16
Medlem
Bronkzs avatar
Dags att bumpa denna tråden.

Det finns fler gråtrunkare och gråtpullare därute.
Citera
2010-02-08, 07:13
Medlem
Jag har säkert gråtrunkat. Om det var för avsaknad av partner eller för att jag mådde skit på något annat vis vet jag inte. Antagligen båda delarna och flera gånger.

Lär ha gråtrunkat efter fylla o utgång typ och dylikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in