2008-06-22, 19:56
Medlem
Zimlys avatar
Hej hej

Nu är det så att min 15 ( snart 16 ) åriga lillasyster håller på med min polare på 28 år, och jag vet faktiskt inte vart jag ska ta vägen.
vi vet nästan säkert att dem har haft sexuell kontakt, för när vi ringde och pratade med han idag och frågade ifall dem hade haft något sexuellt ihop, svaret dröjde i ca 2 minuter, sen kom ett nja...

Helst av allt så vill jag åka hem till han och knäcka hans ben, men vill inte åka ditt om man säger så, och jag funderade även på att anmäla han för pedofili och yrka på någon slags gräns att han inte får komma nära henne igen, men vet inte ifall detta går....

Har sagt till min lillasyster att hon ska hålla sig borta från honom iom att det förstår hela vänskaps kretsen, men hon vägrar lyssna, och umgås med han en då...

Så vad ska jag göra?????

Vet att tråden kanske ligger fel, ifall fallet är så så ber jag vänligt en mod att flytta tråden till ett lämpligare ställe
Citera
2008-06-22, 19:59
Medlem
Katarsiss avatar
Om hon är femton fyllda, så får hon ha sex med vem hon vill, hur trist det än är för dig.
Det finns alltså inget du kan göra på laglig väg, även om jag med tycker att det är skitäckligt med vuxna som ger sig på småungar (som jag tycker 15-åringar är, i motsats till lagen)
Citera
2008-06-22, 20:03
Medlem
Zimlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Om hon är femton fyllda, så får hon ha sex med vem hon vill, hur trist det än är för dig.
Det finns alltså inget du kan göra på laglig väg, även om jag med tycker att det är skitäckligt med vuxna som ger sig på småungar (som jag tycker 15-åringar är, i motsats till lagen)

fan me då... Då måste jag ju ta de den olagliga vägen, inte för att jag kommer att göra de, men ifall inget löser sig så är jag illa tvungen....

Det värsta är att han har varit skit bra polare med mig, sen så ger han sig på min lillasyster, dåligare stil finns ju inte
Citera
2008-06-22, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zimly
fan me då... Då måste jag ju ta de den olagliga vägen, inte för att jag kommer att göra de, men ifall inget löser sig så är jag illa tvungen....

Det värsta är att han har varit skit bra polare med mig, sen så ger han sig på min lillasyster, dåligare stil finns ju inte

Terapi kan fungera, om du ber snällt kanske dom till och med lägger in dig på psyket ett tag. Med andra ord, sök hjälp!
Citera
2008-06-22, 20:07
Medlem
Mandic!s avatar
Vad ska du göra? Hon är femton.
Citera
2008-06-22, 20:09
Medlem
Zimlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krenek
Terapi kan fungera, om du ber snällt kanske dom till och med lägger in dig på psyket ett tag. Med andra ord, sök hjälp!

Ursäkta men vad har jag nu gjort för fel, jag tycker att detta är bland de värsta man kan göra mot en polare.. så snälla förklara för mig vad jag har gjort för fel...

Men du kanske tycker det är okej att snart 30 åriga men trycker små 15 åriga flickor

Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Vad ska du göra? Hon är femton.

Joo jag vet, men hela grejen är den att det är min lillasyster det handlar om, och sen en före detta skit bra polare... Tycker detta är så jävla dålig stil att hålla på så här....
Citera
2008-06-22, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursäkta men vad har jag nu gjort för fel, jag tycker att detta är bland de värsta man kan göra mot en polare.. så snälla förklara för mig vad jag har gjort för fel...

För det första är ni inte polare, om ni hade varit det hade du överhuvudtaget inte tänkt i det banorna du gör nu.

Citat:
Men du kanske tycker det är okej att snart 30 åriga men trycker små 15 åriga flickor

Ja, det har skett i alla tider, i alla kulturer. Det finns få saker som är mer naturliga.
Citera
2008-06-22, 20:11
Medlem
insanejohns avatar
ta ett rejält snack med din "polare" kanske...? Om någon av mina polare hade haft sex med min syrra hade jag haft ihjäl honom.
Citera
2008-06-22, 20:16
Medlem
Zimlys avatar
Citat:
För det första är ni inte polare, om ni hade varit det hade du överhuvudtaget inte tänkt i det banorna du gör nu.

Jag har god lust att göra de, men grejen är den att jag skulle nog inte palla att göra något olagligt mot han...

Jag tycker mer att vi var bra polare när han kom och umgicks med mig, men på senare tid så har bara kommit för att prata med min lillasyster, vare sig de är olagligt eller inte för han att trycka henne så har han valt att vara mer med min lillasyster än med mig som har varit skit bra polare med han i ca 9 år, alla sa ju till han att detta inte var acceptabelt, men han vägrade ju att lyssna på oss

Citat:
Ja, det har skett i alla tider, i alla kulturer. Det finns få saker som är mer naturliga.

Kanske de har, men jag tycker fortfarande att detta är väldigt äckligt och omoget att göra så här

Citat:
Ursprungligen postat av insanejohn
ta ett rejält snack med din "polare" kanske...? Om någon av mina polare hade haft sex med min syrra hade jag haft ihjäl honom.

Jag ringde till han i lördags och frågade vad han sysslade med, ( pga. att min lillasyster skulle hjälpa han måla sitt nya hus, men sov där )

Grejen att jag ringde var att dem var å festade tillsammans med massor andra av mina polare för någon helg sen, alla sa till han att låta min lillasyster vara. men endå klängde han på henne under hela festen, sen när han förklarade för oss hur läget var, ( Det var inget sådant menat, jag gillar inte henne bla bla bla ) men endå så lätt han henne sova över ( efter de njaaet vi fick i dag så verkade de ju som att dem hade gjort något sexuelt )..
jag ringde och frågade vad fan han pysslade med, han sa bara att nee men vi målar ju bara, jag sa de till han att alla misstänker ju att ni håller på, och du gör ju bara misstankarna större när ni umgås bara mer och mer...
Senast redigerad av Zimly 2008-06-22 kl. 20:23.
Citera
2008-06-22, 20:17
Bannlyst
Citat:
Jag tycker mer att vi var bra polare när han kom och umgicks med mig, men på senare tid så har bara kommit för att prata med min lillasyster, vare sig de är olagligt eller inte för han att trycka henne så har han valt att vara mer med min lillasyster än med mig som har varit skit bra polare med han i ca 9 år, alla sa ju till han att detta inte var acceptabelt, men han vägrade ju att lyssna på oss

Han är kåt, vad förväntar du dig?

Citat:
Kanske de har, men jag tycker fortfarande att detta är väldigt äckligt och omoget att göra så här

Normal heterosexuell sexdrift är varken äckligt eller omoget.
Citera
2008-06-22, 20:24
Medlem
Androass avatar
Citat:
Joo jag vet, men hela grejen är den att det är min lillasyster det handlar om
Sluta upp med den jävla arab-mentaliteten

Visst är det osmidigt av din vän att hoppa på din syrra, men det kanske också visar att er vänskap inte var värd så mycket...
Citera
2008-06-22, 20:24
Medlem
Zimlys avatar
Citat:
Han är kåt, vad förväntar du dig?

Joo jo, men jag tycker det är oacceptabelt att göra så här när alla tycker att det inte är ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in