Citat:
Ursprungligen postat av Krenek
För det första är ni inte polare, om ni hade varit det hade du överhuvudtaget inte tänkt i det banorna du gör nu.
Jag har god lust att göra de, men grejen är den att jag skulle nog inte palla att göra något olagligt mot han...
Jag tycker mer att vi var bra polare när han kom och umgicks med mig, men på senare tid så har bara kommit för att prata med min lillasyster, vare sig de är olagligt eller inte för han att trycka henne så har han valt att vara mer med min lillasyster än med mig som har varit skit bra polare med han i ca 9 år, alla sa ju till han att detta inte var acceptabelt, men han vägrade ju att lyssna på oss
Citat:
Ursprungligen postat av Krenek
Ja, det har skett i alla tider, i alla kulturer. Det finns få saker som är mer naturliga.
Kanske de har, men jag tycker fortfarande att detta är väldigt äckligt och omoget att göra så här
Citat:
Ursprungligen postat av insanejohn
ta ett rejält snack med din "polare" kanske...? Om någon av mina polare hade haft sex med min syrra hade jag haft ihjäl honom.
Jag ringde till han i lördags och frågade vad han sysslade med, ( pga. att min lillasyster skulle hjälpa han måla sitt nya hus, men sov där )
Grejen att jag ringde var att dem var å festade tillsammans med massor andra av mina polare för någon helg sen, alla sa till han att låta min lillasyster vara. men endå klängde han på henne under hela festen, sen när han förklarade för oss hur läget var, ( Det var inget sådant menat, jag gillar inte henne bla bla bla ) men endå så lätt han henne sova över ( efter de njaaet vi fick i dag så verkade de ju som att dem hade gjort något sexuelt )..
jag ringde och frågade vad fan han pysslade med, han sa bara att nee men vi målar ju bara, jag sa de till han att alla misstänker ju att ni håller på, och du gör ju bara misstankarna större när ni umgås bara mer och mer...