2008-06-22, 20:25
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
jag vet, jag vet, jag vet........ daah

... och det är ju bra.

Jag känner Peter Kondrups svägerska om jag inte fattat allt helt fel. Jobbade med henne. Skvallret är: Han har en familj.
Citera
2008-06-22, 22:15
Medlem
Legimitations avatar
Jag saknar Jon Solman, Karl-Regnar Karlsson och Åska Bodén.
Citera
2008-07-31, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Är det bara jag som tycker att alla metereologer på SVT ser ut som pingstvänner?

Det har jag inte tänkt på förut men du har ju helt rätt!
Citera
2008-11-13, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Per hade Glenn Huges, fd Deep Purple mm, mm..., som best man på sitt bröllop. Mer hårdrock går knappast att bli!

Har han varit stridspilot i flygvapnet, som ryktet säger?
Citera
2008-11-13, 18:06
Medlem
Ron Jeremys avatar
Kondrup, visst är det han som är akterladdare?

Och Holmgren har kört sitt skryt angående Glenn Hughes i alla möjliga offentliga sammanhang. Patetiskt.
Citera
2008-11-13, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Är det bara jag som tycker att alla metereologer på SVT ser ut som pingstvänner?
Per Stenborg tycker jag mer ser ut som en sträng magister. F.ö. undrar jag varför så många tv-meteorologer heter Per egentligen? är det en kvalifikation att heta så?
Citera
2008-11-13, 20:15
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motorhuset
Har han varit stridspilot i flygvapnet, som ryktet säger?

Flygvapnets meteorologer fick åtminstone förr lära sig flyga som en del av utbildningen, så han kan ha flugit åtminstone SK60. Stridspilot däremot är nog att ta i.

Curry Melin har f.ö. råkat ut för haveri i luften på den tiden det begav sig. Han räddade sig genom ett fallskärmshopp.
Citera
2008-11-13, 22:00
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legimitation
Jag saknar Jon Solman, Karl-Regnar Karlsson och Åska Bodén.
Hur är vädret i Götlaborg då?
Citera
2008-11-14, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Flygvapnets meteorologer fick åtminstone förr lära sig flyga som en del av utbildningen, så han kan ha flugit åtminstone SK60. Stridspilot däremot är nog att ta i.

Curry Melin har f.ö. råkat ut för haveri i luften på den tiden det begav sig. Han räddade sig genom ett fallskärmshopp.

Ja, då var det väl passagerarsits i en SK60 som det handlade om. Sånt klarar ju tom kungen av. Nej, Pär Holmgren är liksom inte typen som lågsniffar i en SF37 Viggen över Östersjön, tätt följd av sovjetiska MiG.

Klart killen inte varit stridspilot, han vågar ju inte ens debattera
http://www.resume.se/nyheter/2006/12...-mot/index.xml

Pär har större visioner. Han ska rädda jorden från klimatet. De andra metereologerna har ju problem att spå vädret de närmaste dagarna. Pär spår vädret de närmaste hundra åren, han är ju KLIMATSTRATEG
Citera
2008-11-16, 08:23
Medlem
humdis avatar
Tacka vet jag vissa andra europeiska länder där de fortsatt står i militäruniform och läser upp vädret.
Citera
2008-11-16, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humdi
Tacka vet jag vissa andra europeiska länder där de fortsatt står i militäruniform och läser upp vädret.

F21:s meterologer brukade dra vädret i Nordnytt iklädd uniform förr. Nuförtiden är det ju samma väderuppläsare i varenda lokalsändning.
Citera
2008-11-16, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m65g
Dom sitter och snackar i radion.

Hela gänget!

http://www.sr.se/vader/artikel.asp?Artikel=2139136
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto