2008-06-23, 19:04
Medlem
lusekoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klistier
Haha herre min skapare vad sliskig han ser ut, någon som har klippet från svt!?

Här finns ett klipp med honom, var det den ni var ute efter?
http://www.sveriges-television.com/s...0&lpos=extra_0

Ytterligare länktips:
"Carola firade midsommar med plastikkirurgen": http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2734196.ab
Citera
2008-06-23, 20:38
Medlem
RaydeCacas avatar
Är han månne släkt med Robert som var med i Sikta mot Stjärnorna och Melodifestivalen för några år sedan? http://www.schlagerparty.se/wiki/Robert_Randquist
Citera
2008-06-24, 12:32
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Va fan behöver han mediciner, räcker inte handpåläggning till längre?

Angåede Charles Randquist sätt att vara, sliskig, översittare, snobb mm, så krävs det ju ändå lite "skills" för att bli läkare och plastkirurg.

Även då jag inte finner mina sympatier till att man utnyttjar sina kunskaper till att hjälpa människor med svåra medfödda defekter eller deffekter från olyckor och istället kännar grova pengar på kosmetisk kirurgi för fåfänga människor som är förhållandevis lätta jobb för en palstkirurg.

Men alla gör sina val.

Och jag tror han trivs med sina grova cash .

Roade mig med att kolla upp honom på ratsit och det är ju en riktigt "tråkig" kåk han bor i med en massiv sjötomt, utanför Sthlm. Undrar va han gav för den... Herrejävlar!

Men är det verkligen så många som plastikopererar sig ? Dessutom måste han väl ha rätt grova omkostnader för kliniken. Sjuksköterskor, narkosläkare, administrativ personal, medicinsk apparatur, sängplatser, mediciner,hyra. Hur många kan man operera per dag ?

Det ska tydligen vara en riktigt exklusiv klinik, allt i toppmodern prestanda, undrar hur det går i nästa lågkonjunktur.

I klippet som länkades ser jag ingen Charles Randquist överhuvudtaget förresten
Citera
2008-06-24, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz

Roade mig med att kolla upp honom på ratsit och det är ju en riktigt "tråkig" kåk han bor i med en massiv sjötomt, utanför Sthlm. Undrar va han gav för den... Herrejävlar!

Men är det verkligen så många som plastikopererar sig ? Dessutom måste han väl ha rätt grova omkostnader för kliniken. Sjuksköterskor, narkosläkare, administrativ personal, medicinsk apparatur, sängplatser, mediciner,hyra. Hur många kan man operera per dag ?

Det ska tydligen vara en riktigt exklusiv klinik, allt i toppmodern prestanda, undrar hur det går i nästa lågkonjunktur.

De har en hel del ryska/utländska patienter som oftast betalar kontant. Det är aldrig brist på patienter inom plastikkirurgi numera, snarare tvärtom ökar ständigt.
Citera
2008-06-24, 16:45
Medlem
Bacchus94s avatar
Citat:

Kolla klippet "Burma: Sjukdomar nytt hot" från den 21/5. Där kan e se kirurg-Challe.
Citera
2008-06-24, 20:22
Medlem
Bavaros avatar
Citat:

Äh var lite smågrinig när jag skrev det, vete fan vad som var fel

Inget fel att tjäna stålar om man är skicklig, är du en klant tror jag det sprids rätt snabbt och då blir det inga inkomster, men som jag förstått finns det många klåpare också inom området, och det är nog som du säger att det är nog duktiga omkostnader att driva en sådan klinik.
Citera
2008-06-24, 20:43
Medlem
lusekoftans avatar
Citat:

Sorry, det var lite bökigt att länka direkt, men den här ska funka:

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1150468

Funkar den inte, gå då in på:

bläddra sen fram i listan till höger till 2008-05-21 till reportaget "Burma: sjukdomar nytt hot"
Senast redigerad av lusekoftan 2008-06-24 kl. 20:47.
Citera
2008-06-24, 20:51
Medlem
Han ser ut som en levande Ken även irl, men är riktigt trevlig i sin roll som plastikkirurg iaf.

Victoriakliniken var inte sååååå flådig när jag var där, det såg inte mycket ut för världen utifrån, men var stilfullt och behagligt väl inne, med färska nejlikor i vaser på borden och så...
Citera
2008-06-25, 17:06
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusekoftan
Sorry, det var lite bökigt att länka direkt, men den här ska funka:

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1150468

Funkar den inte, gå då in på:

bläddra sen fram i listan till höger till 2008-05-21 till reportaget "Burma: sjukdomar nytt hot"

Tack, det var bättre... Sliskig indeed
Citera
2008-06-26, 15:30
Medlem
Jag såg Carola gåendes igår vid Hötorget. Hennes bil kördes av en snygg kostymklädd kille, som mötte upp henne. Tror inte att det var kirurgen, men kunde av förståeliga skäl inte ställa mig och stirra.
Citera
2008-06-26, 22:30
Medlem
Håller med om att han ser sliskig ut men har svårt att totaldissa en person som åker ner och gör volontärjobb efter en katastrof.

Hur kommer det sig att man på det här forumet hatar alla som lyckas komma i tidningen eller åstakommer något? Vad har karln gjort fr att förtjäna att avhyvlas förutom att han har dejtat Carola?
Citera
2008-06-27, 20:00
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olivia
Håller med om att han ser sliskig ut men har svårt att totaldissa en person som åker ner och gör volontärjobb efter en katastrof.

Hur kommer det sig att man på det här forumet hatar alla som lyckas komma i tidningen eller åstakommer något? Vad har karln gjort fr att förtjäna att avhyvlas förutom att han har dejtat Carola?

What ? avhyvlas ? Vad svamlar du om ?

Det har ju varit ovanligt trevliga kommentarer om både Charles och plastikkirurger överhuvudtaget i denna tråd. Dessutom har han aldrig dejtat Carola. Han har fru och har tre barn med denna kvinna och gift sedan en herrans massa år tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in