• 1
  • 2
2008-06-21, 16:50
Medlem
showbizs avatar
Den internationellt kände plastikkirurgen Charles Randquist, som äger och driver Victoriakliniken och hänger med celebriteter som Carola om nätterna.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2734196.ab

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2729970.ab

Vad har vi för skvaller om honom, några lik i garderoben ? Bara att sjunga ut ni som har info.
Citera
2008-06-21, 18:02
Medlem
Legimitations avatar
"Om du introducerar mig så opererar jag dig (utan kostnad)"
Citera
2008-06-21, 18:47
Bannlyst
Plastikkirurger är smarta män som till skillnad från mången losers har slitit i minst 10 år genom utbildning och underläkartjänst för att nå sina positioner. I have sympathy for these men.

P.S vill du ha intressant info om plastikkirurger så är nog grabbarna kring Akademikliniken mer intressanta än Dr. Randquist.
Citera
2008-06-21, 20:06
Medlem
Cap. Morgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackstone
Plastikkirurger är smarta män som till skillnad från mången losers har slitit i minst 10 år genom utbildning och underläkartjänst för att nå sina positioner. I have sympathy for these men.

P.S vill du ha intressant info om plastikkirurger så är nog grabbarna kring Akademikliniken mer intressanta än Dr. Randquist.

Hmmm, undantaget som bekräftar regeln då kanske...

Citera
2008-06-21, 20:17
Medlem
lusekoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackstone

Du är inte helt fel ute. Dr. Randquist var på Akademikliniken tidigare: http://www.victoriakliniken.com/Page...MenuParent=823
Citera
2008-06-21, 23:59
Bannlyst
Trollet körde sitt spel på fel arena. I Beverly Hills går det nog för sig att idka samlag med sina patienter lite hursom men det ju lite andra bullar i lilla Malmö/Lund.

Citat:
Ursprungligen postat av lusekoftan
Du är inte helt fel ute. Dr. Randquist var på Akademikliniken tidigare: http://www.victoriakliniken.com/Page...MenuParent=823

Han lärde sig nog en del skills där (av icke-medicinsk karaktär).
Citera
2008-06-22, 01:34
Medlem
Jag såg honom på svt morgon i något sammanhang och jag kan säga att han är riktigt riktigt sliskig. Peter siepen gånger 10 ungefär. Hade vart kul och se det igen.
Citera
2008-06-22, 02:24
Medlem
Ett riktigt svin som gick på Brännkyrka Gymnasium för många herrans år sedan. Ruggig översittarstil alá amerikanska collagefilmer. Ledde skolans MUF-avdelning och svassade alltid runt i märkeskläder och flyfrilla. Således har en avskyvärd mäniska hittat en annan.

Växte upp i Mälarhöjden tror jag.

OT-bonus. Dessutom som en händelse såg jag Runar på apoteket von Scheele idag. Tog en bra stund innan han fått alla sina receptbelagda medikameneter. Stod tyvärr för långt bort för att se vad han hämtade ut.
Citera
2008-06-22, 12:10
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightfighter
Ett riktigt svin som gick på Brännkyrka Gymnasium för många herrans år sedan. Ruggig översittarstil alá amerikanska collagefilmer. Ledde skolans MUF-avdelning och svassade alltid runt i märkeskläder och flyfrilla. Således har en avskyvärd mäniska hittat en annan.

Växte upp i Mälarhöjden tror jag.

OT-bonus. Dessutom som en händelse såg jag Runar på apoteket von Scheele idag. Tog en bra stund innan han fått alla sina receptbelagda medikameneter. Stod tyvärr för långt bort för att se vad han hämtade ut.

Va fan behöver han mediciner, räcker inte handpåläggning till längre?

Angåede Charles Randquist sätt att vara, sliskig, översittare, snobb mm, så krävs det ju ändå lite "skills" för att bli läkare och plastkirurg.

Även då jag inte finner mina sympatier till att man utnyttjar sina kunskaper till att hjälpa människor med svåra medfödda defekter eller deffekter från olyckor och istället kännar grova pengar på kosmetisk kirurgi för fåfänga människor som är förhållandevis lätta jobb för en palstkirurg.

Men alla gör sina val.
Citera
2008-06-22, 13:42
Medlem
klistiers avatar
Haha herre min skapare vad sliskig han ser ut, någon som har klippet från svt!?
Citera
2008-06-22, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Va fan behöver han mediciner, räcker inte handpåläggning till längre?

Angåede Charles Randquist sätt att vara, sliskig, översittare, snobb mm, så krävs det ju ändå lite "skills" för att bli läkare och plastkirurg.

Även då jag inte finner mina sympatier till att man utnyttjar sina kunskaper till att hjälpa människor med svåra medfödda defekter eller deffekter från olyckor och istället kännar grova pengar på kosmetisk kirurgi för fåfänga människor som är förhållandevis lätta jobb för en palstkirurg.

Men alla gör sina val.

Har du dyslexi?
Citera
2008-06-22, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro

Men alla gör sina val.

Menar du att han inte gör det? Anledningen till att han var med i tv var att han va i något u-land och "återställde" människor som skadat sig p.g.a inbördeskrig, har jag för mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in