Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Är hon död?
Hej! Nu när marie J är på tråden igen, så har jag fortsatt att bearbeta dom 2 personerna var för sig att berätta vem fan det är som gjort det och varför? var personen bott? stadsdel m.m men det är någon hake någonstans som gör att dom vägrar att säga vem det är och varför, sånt har aldrig hänt mig förut att någon gjort så.
Men gett mig fan på att få veta vem dom skyddar. det är inga duvungar och dom har själv inte med saken att göra utan vet bara hur det gick till och varför.
Snart åker dom på en riktig smäll om dom inte kläcker ur det till mig. Jag har sagt tänker inte anmäla dom , är allergisk mot poliser. Men vill att det kommer fram, för den mördades skull. Fortsätter med att försöka så gott det
går att få någon av dem att säga något till mig, vi är trots allt gamla kamrater. Samt som någon frågade så lever hon! klart jag har mina misstankar. återkommer i saken.fram skall det. Undrar själv vad fan det kan vara för sak att dölja och vem dom är rädd? många frågetecken? vet en del om henne, men alldeles för lite. Om det nu är hon? men mkt tyder på det. vi får se!