2008-09-20, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bolsjevik
Ok. Låter spännande. Kanske kommer det till en punkt då de inte längre skyddar henne.

ja jag bearberatar den person hej vilt, vill veta orsaken m.m Något är det mer än det som framkommit med vad, klart det kommer fram till slut....
Citera
2008-09-29, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
ja jag bearberatar den person hej vilt, vill veta orsaken m.m Något är det mer än det som framkommit med vad, klart det kommer fram till slut....

Skulle sanningen komma fram vore det fantastiskt. Det måste vara en rejält sjuk kvinna som gjort det här. Undrar hur pass väl bilden stämmer med gärningskvinnan?
Citera
2008-09-29, 12:08
Medlem
William Hainess avatar
Varför skulle någon inte gå till polisen om de visste vem det var, speciellt med tanke på att kvinnan antagligen är farlig för allmänheten?

Jag tycker inte fantombilden är ett dugg lik CS, däremot så ser det ut som en stereotypisk pundartant i 40-årsåldern.
Citera
2008-10-08, 00:45
Medlem
Bilden liknar faktiskt de svenska tvillingsystrarna i England, de som tacklar lastbilar och har ihjäl folk.
Kom inte en av dom från Götet?
Citera
2008-10-08, 23:01
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ärligt talat finns det dom som vet vem kvinnan var, p.g.a av en viss sak, tyvärr får jag e reda på det, synd.

Är hon död?
Citera
2008-10-08, 23:39
Medlem
Astracans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Varför skulle någon inte gå till polisen om de visste vem det var, speciellt med tanke på att kvinnan antagligen är farlig för allmänheten?

Jag tycker inte fantombilden är ett dugg lik CS, däremot så ser det ut som en stereotypisk pundartant i 40-årsåldern.

Inte heller jag tycker att det finns den minsta likhet med CS.
Kvinnan på fantombilden är däremot väldigt lik Annika Östberg.
Men hon har vattentätt alibi..

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00176/_Hon__r_inte_redo__176336w.jpg
Citera
2008-10-09, 01:00
Bannlyst
Marie

Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Är hon död?

Hej! Nu när marie J är på tråden igen, så har jag fortsatt att bearbeta dom 2 personerna var för sig att berätta vem fan det är som gjort det och varför? var personen bott? stadsdel m.m men det är någon hake någonstans som gör att dom vägrar att säga vem det är och varför, sånt har aldrig hänt mig förut att någon gjort så.
Men gett mig fan på att få veta vem dom skyddar. det är inga duvungar och dom har själv inte med saken att göra utan vet bara hur det gick till och varför.

Snart åker dom på en riktig smäll om dom inte kläcker ur det till mig. Jag har sagt tänker inte anmäla dom , är allergisk mot poliser. Men vill att det kommer fram, för den mördades skull. Fortsätter med att försöka så gott det
går att få någon av dem att säga något till mig, vi är trots allt gamla kamrater. Samt som någon frågade så lever hon! klart jag har mina misstankar. återkommer i saken.fram skall det. Undrar själv vad fan det kan vara för sak att dölja och vem dom är rädd? många frågetecken? vet en del om henne, men alldeles för lite. Om det nu är hon? men mkt tyder på det. vi får se!
Citera
2008-10-09, 09:33
Medlem
bajsbuskes avatar
Om du vill att det "kommer fram för den mördades skull"
tycker jag du ska tipsa polisen om dina bekanta.
Lär ju vara tveksamt att de skulle avslöja något för dig om det är
någon hake som hindrar dem.
Polisens metoder kan nog vara effektivare kanske?
Se så nu, slå en signal till farbror blå nu.
Det är ju för tusan ett mord det handlar om.
Citera
2008-10-09, 18:21
Medlem
5starGs avatar
hade nästan glömt av detta mord, konstigt att snuten inte lyckats fånga mördaren. jag gick förbi utanför affären när efterlyst gjorde sin rekonstruktion av händelsen, nåt kärring med rosa brallor stod utanför och en som filma det
Citera
2008-10-10, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bajsbuske
Om du vill att det "kommer fram för den mördades skull"
tycker jag du ska tipsa polisen om dina bekanta.
Lär ju vara tveksamt att de skulle avslöja något för dig om det är
någon hake som hindrar dem.
Polisens metoder kan nog vara effektivare kanske?
Se så nu, slå en signal till farbror blå nu.
Det är ju för tusan ett mord det handlar om.

Hej! klart att jag vill att detta mord klaras upp, vilket det kommer att göra, du får se! Men farbror blå går jag aldrig till och sätter mina kamrater i förhör och sedan snack överallt, har aldrig gjort det och kommer aldrig prata med farbror blå! så är det, men det löses på ett annat sätt är min förhoppning. För dom anhöriga!
Sedan vet jag att det är flera till som pekar på samma peson, lås er inte vid henne i byxorna, ett tips! Sådant här som jag har på lut brukar jag inte skriva, detta var ett undantag, för flera andra saker vet jag bakgrunden till i andra trådar. men skriver det inte. Den gamla skolan!
Citera
2008-11-23, 09:21
Medlem
Citat:
Hej! klart att jag vill att detta mord klaras upp, vilket det kommer att göra, du får se! Men farbror blå går jag aldrig till och sätter mina kamrater i förhör och sedan snack överallt, har aldrig gjort det och kommer aldrig prata med farbror blå! så är det, men det löses på ett annat sätt är min förhoppning. För dom anhöriga!
Sedan vet jag att det är flera till som pekar på samma peson, lås er inte vid henne i byxorna, ett tips! Sådant här som jag har på lut brukar jag inte skriva, detta var ett undantag, för flera andra saker vet jag bakgrunden till i andra trådar. men skriver det inte. Den gamla skolan!

Hur kan du veta allt måste jag ju då fråga dig?
Du verkar veta allt vad rör kriminella, antingen är du en fbs värsta mytomaner eller så har du öron och ögon överallt.
Citera
2008-11-23, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Hur kan du veta allt måste jag ju då fråga dig?
Du verkar veta allt vad rör kriminella, antingen är du en fbs värsta mytomaner eller så har du öron och ögon överallt.

Fråga på! ja har man kontakter så vet man vissa saker, jag finns inte varje tråd som du ser, ta något som inte stämmer. finns ju PM som man får tips genom, och
man har varit med ett tag.

Jag sätter inte min fot hos farbror blå ang, detta! punkt slut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in