2008-10-20, 11:02
Medlem
Tycker synd om Roma, så dåliga skall de inte vara

Känns som lagmaskinen Inter gått från tomgång till Drive. Cruz måste slita sitt hår på bänken! Förra säsongen startade han oftast med Ibra, i år är han 3 eller 4e alternativ

Ser fram emot CL

Forza Inter
Citera
2008-10-20, 15:03
Medlem
alpha-betas avatar
Fy fan vilken söndag, man undrar ju om man ska slänga ut sig från balkongen eller vänta på nästa match och hoppas att det blir bättre? Kul för Zlatan i alla fall, killen e grym, jag skulle nog ranka honom som top 3 i världen just nu.
Citera
2008-10-20, 17:37
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuff72
Tycker synd om Roma, så dåliga skall de inte vara

Känns som lagmaskinen Inter gått från tomgång till Drive. Cruz måste slita sitt hår på bänken! Förra säsongen startade han oftast med Ibra, i år är han 3 eller 4e alternativ

Ser fram emot CL

Forza Inter

Inter kommer få användning av Cruz senare i säsongen, och speciellt i CL. Där har de en spelare de kan slänga in om de behöver förändra matchbilden. Jag förstår varför han inte får spela nu, Zlatte och Addi är världsklass, och fortfarande relativt unga. Cruz är mer påväg utför. Samtidigt som Balotelli, Quaresma och Mancini visst bör få sin speltid, ändå relativt hungriga spelare när de är på humör.

Tänk om Inter skulle få igång Stankovic och Viera till deras pikform, fan vad läckert lag Inter skulle haft då! Detta känns faktiskt mer lovande inför CL, än på länge.

Tyvärr måste jag dock säga att det ser desto dystrare ut för Juve, Roma och Fiorentina. Osäkert om något av dessa ens tar sig vidare ifrån första gruppspelet..
Citera
2008-10-20, 18:02
Medlem
91:an Karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Inter kommer få användning av Cruz senare i säsongen, och speciellt i CL. Där har de en spelare de kan slänga in om de behöver förändra matchbilden. Jag förstår varför han inte får spela nu, Zlatte och Addi är världsklass, och fortfarande relativt unga. Cruz är mer påväg utför. Samtidigt som Balotelli, Quaresma och Mancini visst bör få sin speltid, ändå relativt hungriga spelare när de är på humör.

Tänk om Inter skulle få igång Stankovic och Viera till deras pikform, fan vad läckert lag Inter skulle haft då! Detta känns faktiskt mer lovande inför CL, än på länge.

Cruz får ändå en del speltid redan nu tycker jag, igår kom han in och lämnade både Balotelli (som är mest hungrig av alla) och Adri. Mourinho verkar köra rätt hårt på sitt rotationssystem, fast alltid med samma uppställning i princip, dvs 4-3-3. Zlatan är ju alltid där i mitten, men de resterande anfallarna/yttarna byts ju av hela tiden. Mancini tyckte jag kändes en gnutta mer ordinarie än dom andra i början på säsongen, men inte nu längre. Den absolut starkaste anfallsuppsättningen är sjukt svårt att döma skicklighetsmässigt, men i toppform är ju Adriano lika självskriven som Zlatan. Dagsform och matchbilden avgör allt, vilket både är positivt och negativt. Inter har hur som helst ett sjukligt bra lag, absolut det bästa sedan tysktiden i slutet på 80-talet.

Matchen igår var förövrigt grande, bäst var att Deki fick göra mål och göra en jävligt bra match i allmänhet. Forza ragazzi...
Citera
2008-10-20, 19:37
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Matchen igår var förövrigt grande, bäst var att Deki fick göra mål och göra en jävligt bra match i allmänhet. Forza ragazzi...

Man såg ju glädjen över att han fick göra mål mot roma, den gamle Lazialen
Citera
2008-10-20, 19:55
Bannlyst
Undra vad Obinna hade fått för betyg om han inte gjorde mål? Jävlar vad dålig han var i början alltså. Började fan skratta när han och Zlatte typ kom i ett 2vs2 läge så börja han dribbla och typ slog knut på sig själv.
Citera
2008-10-20, 19:59
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Undra vad Obinna hade fått för betyg om han inte gjorde mål? Jävlar vad dålig han var i början alltså. Började fan skratta när han och Zlatte typ kom i ett 2vs2 läge så börja han dribbla och typ slog knut på sig själv.

Ja Obinna var kass. gjorde jag när han gjorde mål och kommentatorn utbrister "VILKEN FINGERTOPPSKÄNSLA AV MOURINHO". Herregud, gossen slog ju inte en enda pass, han sköt hela tiden inte konstigt att den satt till slut. Samma sak med Quaresma, han hade flera lägen att sätta Zlatan i friläge med en enkel pass, men nej då. Han ska skjuta sina yttersidor från 30 meter.
Citera
2008-10-20, 20:22
Medlem
Cagliari följde upp förra omgångens poäng mot formstarka Milan, med en bortaseger mot Torino. Jag såg inte matchen, men om man nu lyckas hemmabesegra Chievo på söndag, så kan den patetiskt dåliga inledningen (fem raka förluster) till viss del anses vara reparerad.

Juventus var sämre än jag trodde, Roma så dåliga som jag trodde, medan Milan och Inter var så bra som jag trodde. Milan har seglat upp som främste utmanare till Inter, och om inte Juventus får ordning på spelet så blir det dessa två som gör upp om lo scudetto. Ett Juventus utan Giovinco har inget eget spel. Han har redan blivit deras kanske viktigaste spelare.

Ibra var så bra som han ska vara, Gilardino så målfarlig som han är född till, och nu verkar Ronaldinho nå den nivå som han ska befinna sig på.

Härliga möten ikväll där de skadedrabbade italienska lagen ska möta de klassiska lagen Real Madrid och Bayern München. Stora matcher där förutsättningarna inte är särskilt bra.
Citera
2008-10-20, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Ja Obinna var kass. gjorde jag när han gjorde mål och kommentatorn utbrister "VILKEN FINGERTOPPSKÄNSLA AV MOURINHO". Herregud, gossen slog ju inte en enda pass, han sköt hela tiden inte konstigt att den satt till slut. Samma sak med Quaresma, han hade flera lägen att sätta Zlatan i friläge med en enkel pass, men nej då. Han ska skjuta sina yttersidor från 30 meter.

Fan vad man ska bli frustrerad om man har Quaresma i sitt lag, han är värre än Nani på det där. Man tänker liksom "passa, passa, PASSA DÅ" så skjuter man, enda som kommer ut ur munnen "suck....."

men men. Roma ser tråkigt svaga ut, men å andra sidan så gjorde Inter jävla läckra mål. 4-0 speglar inte direkt matchbilden.
Citera
2008-10-20, 21:29
Medlem
Ari.Golds avatar
Fan vad glad jag är åt Ronaldinho. Har alltid gillar honom och tyckte det var helkul att han gick till en sympatisk klubb.
Jag trodde aldrig på olyckskorparna utan trodde att han skulle få sin nytändning och visst har han fått den!

Synd på Lazio dock... Vad är grejen?
Citera
2008-10-20, 21:42
Medlem
Citat:
Fan vad man ska bli frustrerad om man har Quaresma i sitt lag, han är värre än Nani på det där. Man tänker liksom "passa, passa, PASSA DÅ" så skjuter man, enda som kommer ut ur munnen "suck....."

men men. Roma ser tråkigt svaga ut, men å andra sidan så gjorde Inter jävla läckra mål. 4-0 speglar inte direkt matchbilden.

Undrar hur länge vår Zlatan DIVA orkar med att dessa loosers inte ger han öppna mållägen Tu
Citera
2008-10-20, 21:46
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:

En zigensk diva... Värvar man honom och tror att han passar så är man ganska fel ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in