2009-05-10, 22:27
Medlem
hoaxens avatar
Bytet Inzaghi - R80 är helt jävla otroligt! En dödstrött Inzaghi är bättre än R80 alla dagar i veckan

Och vad är det för fel på alla domare. Vi får med oss de billigaste straffarna men när det väl ska vara straff får vi fan inte det

Edit: Underhållande match enligt mig iaf.
Citera
2009-05-10, 23:00
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjucko
Vemodig tillställning måste jag säga, massor av legender på plan fast det känns som att det är nån form av välgörenhetsmatch för pensionärer. Ett oavgjort resultat är ju som en förlust för bägge, nu vinner Inter ligan utan att ens behöva arbeta för det.

Såg vi samma match?

Citat:
Ursprungligen postat av hoaxen
Och vad är det för fel på alla domare. Vi får med oss de billigaste straffarna men när det väl ska vara straff får vi fan inte det

Sista läget borde nog ha varit straff. Lider lite med Milan faktiskt, hade varit gött med lite spänning mot slutet.
Citera
2009-05-10, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Såg vi samma match?

Sista läget borde nog ha varit straff. Lider lite med Milan faktiskt, hade varit gött med lite spänning mot slutet.

Yes box, jag såg en match med lågt tempo där Milan hade en startelva med snittåldern 32,73 år (!!!) och mötte ett gäng som startade med Christian Poulsen på plan, inte direkt world-beaters om man säger så.
Citera
2009-05-11, 10:32
Medlem
Nanings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjucko
Yes box, jag såg en match med lågt tempo där Milan hade en startelva med snittåldern 32,73 år (!!!) och mötte ett gäng som startade med Christian Poulsen på plan, inte direkt world-beaters om man säger så.

Nu vet jag inte vad snittåldern har med det hela att göra. Milan får gärna ställa upp med en snittålder på 45 år, bara de är roliga att titta på.
Citera
2009-05-11, 11:55
Medlem
Det är ändå dags för en rensning i Milan.

Seedorf ska bort
Favalli ska bort
Maldini slutar
Ronaldhino får fan ta och visa va han gör i Milan annars kan han dra till Brasilien eller något
Sheva kan dra till ukraina eller nåt och sluta skämma ut sig.

Möjlig startelva inför nästa säsong.

Abiati
Zambrotta, Thiago Silva, Nesta, ny vänsterback
Gattuso, Flamini, Pirlo
Kaka
Pato, Boriello

Sen bör det köpas in nytt självfallet, karnske en världsstriker som David Villa eller något liknande.

Vänsterbacken, har ja inget bra alternativ på men dossena karnske.
Citera
2009-05-11, 12:03
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken

Håller med dig om det mesta, förutom att R80 måste visa vad han går för. Jag anser snarare att Ancelotti måste låta honom visa vad han går för. Kör med han från start istället för Seedorf:

Kalac/Dida
Flamini - Maldini - Senderos - Zambrotta

Beckham-Pirlo-Ronaldinho

Kaká

Inzaghi-Pato

Möjligtvis att man kan ta ut en av anfallarna och slänga upp R80 och sedan upp med Flamini och över med Zambrotta, om nu Janku kommer tillbaka. Mina tankar om Milans startelva, hoppas även mycket på Silva.
Citera
2009-05-11, 15:11
Medlem
innijos avatar
Milan skulle behöva Adebayor kanske och jag skulle inte bli förvånad ifall han kom.

flamini - pirlo
seedorf/ronaldinho
pato - kaka
adebayor

På pappret ser det spännande ut..
Citera
2009-05-11, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av innijo
Milan skulle behöva Adebayor kanske och jag skulle inte bli förvånad ifall han kom.

flamini - pirlo
seedorf/ronaldinho
pato - kaka
adebayor

På pappret ser det spännande ut..
behöver Milan ytterligare en överskattad spelare? Nej. Den klubben håller ju mer och mer på att förvandlas till ett tragikomiskt skämt.
Citera
2009-05-11, 15:26
Medlem
innijos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
behöver Milan ytterligare en överskattad spelare? Nej. Den klubben håller ju mer och mer på att förvandlas till ett tragikomiskt skämt.

Tycker inte Ade är överskattad. Visst, han har sina perioder där han är usel men han har gjort viktiga mål i viktiga matcher när han är i form.
Citera
2009-05-11, 16:49
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av innijo
Tycker inte Ade är överskattad. Visst, han har sina perioder där han är usel men han har gjort viktiga mål i viktiga matcher när han är i form.

Jag skulle inte tacka nej att ha Adebayor i Milan, han är en bra spelare enligt mig, men ibland har han haft det tufft som ensam striker när Wenger kört så. Tror han skulle passa som handen i handsken i Milan. Men tyvärr tror jag inte så mycket på att vi lyckas få in honom.
Citera
2009-05-11, 16:55
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Tror alla att Gourcuff lämnar eller anser ni bara att han inte platsar? Italienska ligan är inte detsamma som den franska nej. Men att ge honom lite förtroende vore ju inte fel. Om Carlo är kvar även nästa säsong så är det väl dessvärre så att Gourcuff lämnar medan Seedorf har en plats i startelvan...
Citera
2009-05-11, 17:34
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Tror alla att Gourcuff lämnar eller anser ni bara att han inte platsar? Italienska ligan är inte detsamma som den franska nej. Men att ge honom lite förtroende vore ju inte fel. Om Carlo är kvar även nästa säsong så är det väl dessvärre så att Gourcuff lämnar medan Seedorf har en plats i startelvan...

Jag skulle i alla fall bli väldigt glad om Gorcuff kom tillbaka till Serie A. Serien skriker efter offensiv kraft, men frågan är om Milan sitter nöjda med Seedorf ett år till. Precis som du skriver.

Det bästa för honom vore väl att spela i någon annan klubb än Bordeaux eller Milan nästa säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in