2008-06-20, 13:27
Medlem
jag testade för ett tag sen en opiat nått på k ej (kodein) de jag vet är att de skulle vara dubbelt så starkt som morfin och de va i pulverform.
tog lite sen började jag jobba mådde hur bra som helst men när jag stod still så snurrade hela världen gällde att jobba så svetten lackades då va de som skönast roligast. sedan på lunchen så kunde jag inte äta gick å spydde å fick sjukskriva mig de slog på nått fruktansvärt nu allt bara snurrade kunde inte gå rakt gick hem å la mig i sängen å blundade hur skönt som hellst öppnade jag ögonen så snurrade rummet runt i extrem hastighet. vad kan detta vara är sugen på att igen!
Citera
2008-06-20, 13:29
Medlem
Strixezs avatar
Hur fick du tag på det?
Citera
2008-06-20, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strixez
Hur fick du tag på det?

fick det av en en kran/gammal vän som jag inte pratar så mkt med längre han, han har lagt ned droglivet pga tillökning i sin familj så jag accepterar och nämner inte droger i hans närvaro iom han va väldigt beroende av de mesta och han kunde fixa allt hade allt i sin lägen het från gräs till heroin och hela frysen full med lsd (shiva lappar)
Citera
2008-06-20, 13:48
Medlem
Strixezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrPatron
fick det av en en kran/gammal vän som jag inte pratar så mkt med längre han, han har lagt ned droglivet pga tillökning i sin familj så jag accepterar och nämner inte droger i hans närvaro iom han va väldigt beroende av de mesta och han kunde fixa allt hade allt i sin lägen het från gräs till heroin och hela frysen full med lsd (shiva lappar)
Synd att du inte kan fråga honom, annars skulle ju det vara en väg.

Men du säger att det var en opiat som var dubbelt så stark som morfin, kanske var det ketobemidon (ketogan) eller oxykodon (oxynorm, oxycontin) ? Båda dessa är ju iofs piller och du fick pulver men det kanske bara var krossade piller. Annars finns ju alltid möjligheten att det var heroin?

Hur länge satt effekten i?
Citera
2008-06-20, 13:58
Medlem
Citat:
Synd att du inte kan fråga honom, annars skulle ju det vara en väg.

Men du säger att det var en opiat som var dubbelt så stark som morfin, kanske var det ketobemidon (ketogan) eller oxykodon (oxynorm, oxycontin) ? Båda dessa är ju iofs piller och du fick pulver men det kanske bara var krossade piller. Annars finns ju alltid möjligheten att det var heroin?

Hur länge satt effekten i?

effekten satt i länge säkert 8 timmar skulle jag tro..

Heroin kan de kanske ha varit? kan man svälja det oralt? han jävlades ju att jag har testat heroin nu men jag trodde han drev med mig.. uppfattade de som att de va likt heroin. känner igen ketogan men det va ett vitt pulver väldigt fin malet. tror inte de va krossade tabbar iom det va så pass finmalet!
har nog aldrig sett något som va så finkornit!
Citera
2008-06-20, 14:02
Medlem
han hade bjudit mig på tramadol lite innan på tabs tror de va tramadol iaf kliade å blev pigg å mådde bra. men de pulvret va 10ggr starkare och jag tog kanske 0.2-0.3
Citera
2008-06-20, 14:35
Medlem
Strixezs avatar
Vet inte riktigt då. Heroin har väldigt dålig biotillgänglighet vid oralt intag så det är ju ett väldigt slöseri att inta det på det sättet, fast det är ju iofs en möjlighet.

Tror nog att jag låter någon med lite mer erfarenhet ta över då jag känner att min kunskap inte riktigt räcker till här.
Citera
2008-06-20, 14:50
Medlem
Citat:
Vet inte riktigt då. Heroin har väldigt dålig biotillgänglighet vid oralt intag så det är ju ett väldigt slöseri att inta det på det sättet, fast det är ju iofs en möjlighet.

Tror nog att jag låter någon med lite mer erfarenhet ta över då jag känner att min kunskap inte riktigt räcker till här.

tack för hjäpen iafd,.
Citera
2008-06-20, 16:16
Medlem
Trollishs avatar
Krossad subutex(buprenorfin) tablett?

Du kasnke borde skriva hur du intog pulvret och skriva cirkus vilken mängd du tog.
Citera
2008-06-20, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Krossad subutex(buprenorfin) tablett?

Du kasnke borde skriva hur du intog pulvret och skriva cirkus vilken mängd du tog.
Står att han tagit det oralt och ca 0.2-0.3g, vet du vad en subutex väger?
Citera
2008-06-20, 18:25
Bannlyst
Kan ju ha varit heroin eller tex oxynorm som man hällt ut, läkemedel i kapslar e ju väldigt fint pulveriserat, men låter som ja kanske china white
Citera
2008-06-20, 19:12
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drast
Står att han tagit det oralt och ca 0.2-0.3g, vet du vad en subutex väger?

En subutex väger 4,0Gram på en våg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in