Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag har inte ställt mig bakom lagen som sådan.
Okej.
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag har däremot värnat skyddet av de män och kvinnor som arbetar inom den svenska signalspaningen. Att röja skyddade personuppgifter och därmed utsätta svensk underrättelsepersonal för risken att värvas av främmande underrättelsetjänst alternativt skadas av korkade fildelningsfjortisar och eller flashbacknazister är liktydigt med landsförräderi.
Denna svenska underättelsepersonal som du värnar om har utsatt hela det svenska folket för en totalitär 1984 lag. Du bör nog tänka dig om innan du anklagar oss (och Flashback) för förräderi. FRA-lagen är ingen lag som det svenska folket behöver. Den kommer endast att användas för att sätta dit svenska medborgare (som är etniska svenskar, inte invandrarna som lever här eftersom det inte vore politiskt korrekt att sätta dit Muhammed för fildelning) som fildelar och svenska medborgare som förespråkar nynazism.
Nej, FRA-lagen kommer inte att användas för att jaga muslimer som har en islamistisk agenda. Den kommer endast att användas som ett verktyg till att avskräcka, kontrollera, och utöva förräderi mot det svenska folket.
Du bör ta tillbaka dina förräderi-anklagelser.