Citat:
Ursprungligen postat av leguanen
Jag tror också att de flesta är emot det här, förutom de som anser att man minsann inte har något att frukta så länge man har rent mjöl i påsen.
Var det inte sossarna(bodström) som tog fram det här förslaget för att senare rösta emot det?
.
Jo det var Sossarna med Bodström i spetsen, läs Bodströms bästa från piratpartiet. Intressant att de nu tar avstånd från det hela. Det fanns bilder på Bodström när piratpartiet gav honom flygbladet ned "Bodströms bästa" han verkade chockad och var tvungen att sätta sej ner. Min gissning är att han inte hade satt sej in i frågan ordentligt.
Dessa lagar kom efter massiva lobbyist påtryckningar från Hollywoodindustrin de riktade sej i inledningsskedet mot fildelning , de hade möten mm. med Bodström o regeringen.
Antar att de lalliga lantisarna i regeringen blev alltför imponerade av dessa Bigshots för att säga emot.
Och nu står vi här, ett litet bondland i utkanten på världskartan med massiva lagar som kränker all integritet och åsiktsfrihet.
WELL så går det när man har ett gäng BONDLÄPPAR och pajaser i regeringsställning. Jag inkluderar både sossarna och högern, ja vänstern med.
TVI!!!