Citat:
Ursprungligen postat av JackBlack
Då jag personligen haft diverse diskussioner med Fredrik så vet jag att han tidigare hade stora sympatier för den politik som Bushadministrationen förde.
Sen är det säkert fel att kalla honom för fascist men ordet har blivit slang för totalitarism och det var det jag syftade på.
Det är möjligt att Federley skulle vara positivt inställd till att bokstavligt talat suga Dubyas kuk, men det beror nog snarare på att både Bush och Federley är zionistmarionetter som tror på judarnas "heliga godhet" och sådant jävla trams.
Jag gillar inte hur "fascist" missbrukas som ett skällsord för en massa ideologier som fascism inte nödvändigtvis har något med att göra. Fascism, om du frågar mig, är enbart Mussolinis ideologi.
I vilket fall som helst, vad har Federley till sitt försvar att han röstade ja till FRA-lagen? Av det jag läst på hans blog så var det bara en massa skitursäkter. Dessutom, så är mitt intryck av Federley, att han är en obegåvad, trög, inkompetent, idiot, baserat på hans diverse resonemang och argument som han har använt för att rättfärdiga hans politiska ståndpunkter. Varför in i helvete sitter den här idioten i Sveriges regering?