Citat:
Ursprungligen postat av du?!
Psykologerna ÄR förjävliga. Möjligt att de ger intrycket av att vara snälla, men sen skriver de all möjlig skit i efterhand.
Angående tatueringarna kan jag tänka mig att kärringen (psykologen) kommer att hålla korsförhör.
Din psykolog kanske var förjävlig ja. Betyder inte att alla är det. Kvinnan jag hade var trevlig, kanske för att jag var väldigt trevlig själv. Fast ögonkontakt och handskakning kan göra mycket. Folk som inte tog initiativ att skaka hand och ens besvära säg att presentera sig fick däremot ett helvete. Det är den sociala förmågan som också blir testad, allt handlar inte om att man är duktig i skolan, lever med båda föräldrarna och aldrig varit med om något hemskt i sitt liv. Av de 5 personer som mönstrade i min klass var jag den ända som klarade psykologen, resten blev hemskickade. Och jag vet om att det inte bara är psykologen som "jävlas", även fast killarna i klassen påstår det. De skulle ju bli jägare också, men pga "nedskärningarna" fick de inte det. Tror mycket av den här psykologsnacket, om att de är dumma i huvudet kommer från personer som kuggat, och inte vill erkänna att det var
dom som gjorde fel, och skyller allt på psykologen.
Visst, de vill sålla så mycket som möjligt, men är mönstringseleven en ordenlig grabb är det inga problem.
OnT:
Hade med mina betyg, men tror inte ens dom öppnade mappen och tittade på dom. Men att säga att du hoppade av gymnasium ger inga bra vibbar om jag ska vara ärlig. Men har du andledning och kan argumentera, ska det nog inte vara några problem.
Lycka till