2008-06-18, 18:17
Medlem
Jag en kompis hade laggt ut nt i gr i dag nr vi skulle plocka upp dom s var ett nt borta. Hittade ena fltet dr fanns det en lapp frn kustbevakningen att vi hade gjort ett brott mot fiskerilagen.

Ringe till dom frga vad det handlade om fick veta att bollarna var inte riktigt mrkta med namn telefonnummer. Finns det ngon som har rkat ut fr samma sak? Tnkte p vad man har fr straff att vnta, fr rendet ska utredas av klagare....
Citera
2008-06-18, 18:32
Medlem
Vicis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saabpower
Jag en kompis hade laggt ut nt i gr i dag nr vi skulle plocka upp dom s var ett nt borta. Hittade ena fltet dr fanns det en lapp frn kustbevakningen att vi hade gjort ett brott mot fiskerilagen.

Ringe till dom frga vad det handlade om fick veta att bollarna var inte riktigt mrkta med namn telefonnummer. Finns det ngon som har rkat ut fr samma sak? Tnkte p vad man har fr straff att vnta, fr rendet ska utredas av klagare....

S du gav dom gladeligen dina personuppgifter trots en lapp dr det stod att ni hade brytit mot fiskerilagen?
Citera
2008-06-18, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vici
S du gav dom gladeligen dina personuppgifter trots en lapp dr det stod att ni hade brytit mot fiskerilagen?

Inte jag men polaren som ger nten eller gde! Han var s smart att han frgade vad det var fr straff efter han hade lmnat ut sina personuppgifter..
Citera
2008-06-18, 19:04
Medlem
Shankss avatar
Fan. Man fr brja kra med svarta telar och endast dobbsten i framtiden.
Citera
2008-06-18, 19:14
Medlem
Vicis avatar
Citat:
Inte jag men polaren som ger nten eller gde! Han var s smart att han frgade vad det var fr straff efter han hade lmnat ut sina personuppgifter..

Du kanske ska prata lite med din polare om nr/var/hur man lmnar sina personuppgifter=)
Citera
2008-06-18, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vici
Du kanske ska prata lite med din polare om nr/var/hur man lmnar sina personuppgifter=)

Jo han kom p det x, men det r ju ltt vara efterklok. Dom hade ringt i dag dagit lite mera uppgifter av han typ inkomst mm. S det kan bli dagsbter, bara hoppas att det inte blir mer n vad ntetn kostar fr dom skulle han f tillbaka nr det var klart.

En frdel var ju att det hade varit en jvla massa simpor i ntet som vi slapp att ta bort (kustarn trodde att det var ca: 200st )
Citera
2008-12-02, 17:01
Medlem
Nu s har dommen fallit i rendet. Dom yrkade p 30 dagsbter, men han blev helt friknd.....
Citera
2008-12-02, 18:35
Medlem
Josef Fritzls avatar
Citat:
Nu s har dommen fallit i rendet. Dom yrkade p 30 dagsbter, men han blev helt friknd.....

Sknt, grattis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in