2012-04-24, 23:56
Medlem
MrsPresleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jägarejägare
Finns det redan en tråd ber jag om ursäkt, jag fann ingen.

Tänkte dela med mig utan en händelse som förgyllde min själ lite.

För några månader sedan ringde det en donna och frågade om någon i hushållet snusade eller rökte som var över 18 år. Jag svarade att jag snusade, och samtalet fortsatte. Hon undrade om jag hade lite tid över till en snusundersökning, snäll som jag var så fick hon ställa lite frågor.

Frågorna bestog i princip utav vilka snus-sorter jag kände till, och vilka jag hade smakat av dessa hon rabblade upp. Undersökningen var klar och inget mer med det.

Några veckor senare ringer det någon från samma företag, vilket jag fortfarande inte kommer ihåg namnet på. Jag sa att jag tyvärr redan hade svarat på dessa frågor. Gav dem även numret till en av mina polare som dom kunde ringa till. Han fick för sig att det var granit (Fiedler & Lundgren).

Efter ca 1 månad ringde dom igen, dumma åsnor trodde jag. Istället fick jag en väldigt god överraskning. Dom frågade om jag ville vara med i en liten undersökning som skillde sig från den förra. Dom skulle skicka ut, i mitt fall 3 dosor, i 4 omgångar. Sedan skulle dom ringa upp mig några dagar efter utskicket och fråga lite frågor om vad jag tyckte om snuset.

Inte nog med det, jag skulle även få 150 kr för BESVÄRET!.
Besvär, jag vet ingenting om besvär

Old news för vissa, helt nytt för andra. Någon annan som fått denna bra nyhet?

jägarejägare
så jävla gött!! :P
Citera
2014-10-24, 21:49
Medlem
Monoceruss avatar
Gammal tråd men ändå. Jag gick också med i något sådant nu, ska testa 5 olika sorter, 4 dagar per sort. För detta får jag två dosor för 4 dagar, alltså en stock gratis. Sedan skulle jag få 500kr.

Gratis snus i en månad+ 500kr känns ju som helt ok som student. Skulle vara en enkät på internet per sort som skulle ta 15min.

Samma företag som nämndes innan.
Citera
2014-10-25, 00:17
Bannlyst
Gammal tråd och det hände för länge sen men fyfan vad avundsjuk man blir i alla fall! Vore ju rena rama julafton! Sjysst företag!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in