2008-06-24, 23:02
Medlem
Fyfan va fint!

Du har möjligen inte nummert så man kan ringa upp dem & höra?
Citera
2008-06-24, 23:05
Medlem
Ettan1s avatar
Oj oj oj, man blir bra avundsjuk på dig
Citera
2008-06-26, 19:39
Medlem
jägarejägares avatar
Jovisst är man nöjd

Fick ett nytt kuvert idag, innehållande 6 dosor, 2 olika smaker.
Ett brev medföljde. Brevet innehöll följande text:

"HEJ!

Här kommer nästa omgångars snus.

Börja inte snusa någon av dosorna förens din intervjuare ringer och berättar vilken som ska testas först och när.

GfK Sverige AB"

Har några övriga snus kvar + 2 dosor från förra omgången, så jag är snäll och väntar på samtalet

Googla lite kvickt och hittade deras hemsida. http://www.gfksverige.se/

GfK Sverige i korthet

Growth from Knowledge. GfK Sverige är Sveriges ledande fullserviceinstitut och en strategisk del av GfK AG, ett av världens största marknads- undersökningsbolag. GfK Sverige erbjuder en komplett portfölj av undersökningsmetoder med starka internationella band. Vi använder moderna och avancerade undersökningstekniker både på vårt huvudkontor i Lund och på vårt Stockholmskontor.
Citera
2008-10-06, 18:23
Medlem
Kolagubbens avatar
Har också blitt snustestare nu :P

får hem 5 olika snussorter, 2 dosor varje gång, sen ska man fylla i ett häfte och sen ringer en intervjuare och man ska berätta osv sen får man 200:- :P
Citera
2008-10-06, 18:26
Bannlyst
Jag gjorde en liknande grej bara för några veckor sedan.

Dock så fick man 400kr i present checkar ist. Alltihop tog ca 45min, så klart värt det.
Citera
2009-01-13, 11:45
Medlem
carebears avatar
Var med på en undersökning i november. Skulle få pengar på kontot av Gfk, men har inte sett röken av några pengar än så länge...
Citera
2009-01-13, 11:53
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slav3r
Vissa har tur..Det är bara SIFO som ringer mej
ja, sedan får man hem ett djävla häfte med statistik.
Citera
2009-01-13, 11:58
Medlem
Aleopas avatar
Gjorde samma sak i november när GFK kollade Camels snus. 400kr för 45min, pengarna på kontot veckan innan jul.
Nån annan som satt med Camelsnusen?
Citera
2009-01-13, 12:41
Medlem
carebears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Gjorde samma sak i november när GFK kollade Camels snus. 400kr för 45min, pengarna på kontot veckan innan jul.
Nån annan som satt med Camelsnusen?
Mmm. Min tragiska historia kan du läsa om högre upp..
Citera
2009-01-13, 14:41
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carebear
Mmm. Min tragiska historia kan du läsa om högre upp..

Hör av dig till dem för sjutton!
Citera
2009-01-13, 15:01
Medlem
Duppys avatar
Intressant, fick ett liknande erbjudande för lite sen, dock så var allt där webbaserat och ersättningen var 200 SEK. Svarade på en enkät via nätet, fick sedan några dosor hemskickade, fick sedan svara på en enkät som berörde dom hemskickade dosorna och som tack fick jag 200 SEK.
Undersökningen verkar vara öppen för vem som helst, fick en länk jag kunde ge till vem jag ville, dom kan sedan lämna mig som referens och jag får någon form av poäng som jag sedan kan växla in mot pengar.
Citera
2009-01-13, 15:10
Medlem
kallepets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duppy
Intressant, fick ett liknande erbjudande för lite sen, dock så var allt där webbaserat och ersättningen var 200 SEK. Svarade på en enkät via nätet, fick sedan några dosor hemskickade, fick sedan svara på en enkät som berörde dom hemskickade dosorna och som tack fick jag 200 SEK.
Undersökningen verkar vara öppen för vem som helst, fick en länk jag kunde ge till vem jag ville, dom kan sedan lämna mig som referens och jag får någon form av poäng som jag sedan kan växla in mot pengar.

sätt ut länken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in