Resultat: 0
0%
röster
2008-06-18, 14:38
Medlem
Dokumentären kommer sändas på Super Channel i Canada inom snar framtid.

http://www.theunionmovie.com

Hur tror ni denna dokumentär kommer påverka antidrog människor? Dokumentären verkar vara den bästa som har gjorts som tar upp Cannabis kriminaliseringen och allt därtill (egen åsikt).

Vore jävligt soft om dokumentären sänds i svensk TV någongång i framtiden, även spelas upp i skolor, osv som dokumentären "SuperSize Me".

Så vad tror ni? kan denna dokumentär göra någon markant skillnad i vårat rättssystem och dödsknarks hatande hjärnor?

Mhv
Citera
2008-06-18, 14:51
Medlem
lugna ner digs avatar
Filmen kan ju vara en början på sänkta straff men jag har svårt att tänka mig att en dokumentär kan göra skillnad men fan vad jag hoppas

Jag vill grymt gärna se denna film, verkar intressant!!
Senast redigerad av lugna ner dig 2008-06-18 kl. 14:52. Anledning: stavfail
Citera
2008-06-18, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Filmen kan ju vara en början på sänkta straff men jag har svårt att tänka mig att en dokumentär kan göra skillnad men fan vad jag hoppas

Jag vill grymt gärna se denna film, verkar intressant!!

Det jag menar är att den är så pass bra gjort och har bra och riktig fakta så kan den faktiskt få cannabis hatare att ändra uppfattning.. bara en teori
Citera
2008-06-18, 15:01
Medlem
Mepers avatar
Värkar vara riktigt bra

en snabb länk till trailern
http://www.cannabis.se/2007/06/08/the-union-movie/
Citera
2008-06-18, 15:01
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0el
Det jag menar är att den är så pass bra gjort och har bra och riktig fakta så kan den faktiskt få cannabis hatare att ändra uppfattning.. bara en teori

Har du rätt i, ska visa trailern för mina anti-drog vänner
Citera
2008-06-18, 15:06
Medlem
litenbondes avatar
Frågan är om den ens kommer visas i svenska biografer. SF har inte lagt upp den som kommande film i vart fall
Citera
2008-06-18, 15:13
Medlem
Drainbamages avatar
Jag kommer ju helt klart visa den för mina föräldrar och min moster (mostern är förövrigt näst intill alkoholist och röker paket cigg dagligen) som är helt förtvivlad över att min kusin röker, hon är övertygad om att han kommer bli dum i huvudet. Dubbelmoralen är ofelbar.
Citera
2008-06-18, 15:47
Medlem
Fuckts avatar
Som många andra här hoppas jag på att den kommer att visas i Svensk Television och att så många som möjligt får veta att den sänds och gärna att den gör inverkan på folk.
Citera
2008-06-18, 15:58
Medlem
zodsters avatar
Verkar jätteintressant! Ska bli kul att se vad folk säger när dom får sådana siffror framför sig. Skatt på 7 miljarder dollar... hmmmm

Om nån råkar hitta en tvrip av den eller om den läggs upp på youtube/google-video så säg gärna till!
Citera
2008-06-18, 16:08
Bannlyst
En film lär ju knappast påverka jänkarna så värst mycket, och ännu mindre sverige
Citera
2008-06-18, 16:35
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shotta
En film lär ju knappast påverka jänkarna så värst mycket, och ännu mindre sverige

Den kanske påverkar så man slipper få snea ögon från en liten fjortis som röker en cigg o har en vodka i handen
Citera
2008-06-18, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanko
de finns super high me :=)
annars så har jag letat överallt efter the union filmen men har ej hittat den någonstans. vore soft om nån hitta en torrent till filmen. har velat se den sen jag såg trailern!

Super high me filmen tycker jag var helt värdelös, verkade mest vara en reklam film för hans standup komedi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in