Citat:
Ursprungligen postat av
hudlum
Numera frisläppt med nytt namn, utan information till BO's.
Finns det fortfarande ingen kort/bild på denna man?
Kommer ihåg när han härjade i Gbg , sover fortfarande inte med öppet fönster om jag är ensam hemma.
Med hans våldsamma brottshistorik låter det helt vansinnigt att han släpps ut.
Så signalement är 45-50 årig afrikansk man ???