Ja, när man snusar kronan ibland så finns det ju inget lock för begangnade, blir till att trycka fast den på insidan av det vanliga locket, dock återanvänder jag inte snus så ofta, snusar heldre ut dom när man väl har inne.
Låter lite, ja, äckligt helt enkelt. Om jag köper en dosa utan lock så slänger jag snusen ut i naturen.
Kände en kille som gjorde det nämnda. En gång så frågade jag han efter en snus och han gav mig då en använd i tron om att jag inte visste om att han hade denna dåliga ovana. Min reaktion var att stoppa in den och sedan hata han tyst i smyg och strö salt i såren när han gjorde något klantigt sedan efter.
Börjar bli rätt irriterande eftersom jag snusat en del kronan och granit på sistone, och ingen av dem har lock för begagnade. Jag uppskattar nämligen inte att äta eller dricka samtidigt som jag har en prilla inne vilket innebär att man ibland behöver ta ut den ganska snabbt efter att man lagt in en. Dock slänger jag isåfall bort den, det går iof mer snus till spillo men jag tycker ändå det är bra mycket fräschare än att hålla på o lägga tillbaka i dosan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!