• 2
  • 3
2008-06-23, 00:25
Medlem
knoxahs avatar
Någon som testat med lös?

Köper jag portionssnus (vilket sällan sker) så läggs den ju verkligen inte bland övriga snusar, fyfan!
Citera
2008-06-26, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pai
lucky strike metal dosan har ju inget sånt där lock
Då river man inte bort "fuktighets-foliet" helt, så kan man lägga eventuela beg.snusar mellan foliet och locket
Citera
2008-06-29, 17:26
Medlem
Mx_1337s avatar
Ja, när man snusar kronan ibland så finns det ju inget lock för begangnade, blir till att trycka fast den på insidan av det vanliga locket, dock återanvänder jag inte snus så ofta, snusar heldre ut dom när man väl har inne.
Citera
2008-06-29, 19:31
Låter lite, ja, äckligt helt enkelt. Om jag köper en dosa utan lock så slänger jag snusen ut i naturen.

Kände en kille som gjorde det nämnda. En gång så frågade jag han efter en snus och han gav mig då en använd i tron om att jag inte visste om att han hade denna dåliga ovana. Min reaktion var att stoppa in den och sedan hata han tyst i smyg och strö salt i såren när han gjorde något klantigt sedan efter.
Citera
2008-07-07, 21:22
Medlem
Janos avatar
Har hänt nån gång att jag lagt i en använd prilla i dosan. Händer inte alls ofta dock.
Citera
2008-07-07, 22:20
Medlem
R.Rs avatar
Börjar bli rätt irriterande eftersom jag snusat en del kronan och granit på sistone, och ingen av dem har lock för begagnade. Jag uppskattar nämligen inte att äta eller dricka samtidigt som jag har en prilla inne vilket innebär att man ibland behöver ta ut den ganska snabbt efter att man lagt in en. Dock slänger jag isåfall bort den, det går iof mer snus till spillo men jag tycker ändå det är bra mycket fräschare än att hålla på o lägga tillbaka i dosan.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in