2008-06-17, 23:02
Medlem
Tankishs avatar
Asså jag vet inte var jag ska lägga denna, tror det är här.

För några dagar sedan installerade jag messenger plus för att en kompis sa att det var bra. Allting gick bra men nu när jag skulle gå in o kolla en sak på mina sparade konversationer gick jag först in i "Dokument" för att sedan gå in i "Mina mottagna filer", men när jag klickar på "Dokument" ser jag en annan mapp som heter "Mina konversationsloggar". Äh, det är säkert det här messenger plus grejset som har sparat detta tänker jag...

Men nu till det konstiga - när jag går in där står det "Juni 2008" och sen när jag går in i den så kommer det upp typ 3-4 konversationer mellan en tjej på min kontaktlista och hennes polare, alltså jag är inte inblandad. Hur är detta möjligt? att jag har fått några av hennes konversationer att sparas på min dator. Jag kan ju nämna att det stog lite intressanta saker...

/T
Citera
2008-06-17, 23:05
Medlem
Kristetdopeheads avatar
Hon har inte vart inloggad hemma hos dig eller?
Citera
2008-06-17, 23:13
Medlem
Tankishs avatar
Nope, ingen inloggning. Om hon nu inte har brutit sig in vill säga, jag tror inte ens att hon har varit hemma hos mig.
Citera
2008-06-17, 23:15
Medlem
tomten_på_loftes avatar
Det är väl bra Eller skrämmande om det skulle hände en själv..
Citera
2008-06-17, 23:18
Medlem
Tankishs avatar
Jätteläskigt, hoppas det fortsätter!
Citera
2008-06-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankish

För några dagar sedan installerade jag messenger plus för att en kompis sa att det var bra. Allting gick bra men nu när jag skulle gå in o kolla en sak på mina sparade konversationer gick jag först in i "Dokument" för att sedan gå in i "Mina mottagna filer", men när jag klickar på "Dokument" ser jag en annan mapp som heter "Mina konversationsloggar". Äh, det är säkert det här messenger plus grejset som har sparat detta tänker jag...

Men nu till det konstiga - när jag går in där står det "Juni 2008" och sen när jag går in i den så kommer det upp typ 3-4 konversationer mellan en tjej på min kontaktlista och hennes polare, alltså jag är inte inblandad. Hur är detta möjligt? att jag har fått några av hennes konversationer att sparas på min dator. Jag kan ju nämna att det stog lite intressanta saker...

/T
Hon måste ha skickat det eller nått eftersom den ligger i motagna filer.
Citera
2008-06-17, 23:39
Medlem
Tankishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpan8
Hon måste ha skickat det eller nått eftersom den ligger i motagna filer.

Nej, alltså jag hade tänkt gå in där men när jag titta i Dokuement mappen så såg jag Mina konversationsloggar. Det var där den låg.

I vanliga fall (utan messenger plus) så ligger de sparade konversationerna i Mina mottagna filer men detta var en helt annan mapp som inte låg i Mina mottagna filer.
Citera
2008-06-17, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankish

/T
Så du har stulit lite av FRA:s utrustning och testat själv?
Citera
2008-06-17, 23:55
Medlem
Tankishs avatar
HAHA, självklart!

Allting omedvetet.

Nejdå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto