• 2
  • 3
2008-12-21, 17:38
Medlem
Promo._s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptHowdy
Hej Hej.
Sökt runt lite på forumet men inte hittat något direkt som ger mig svar på frågorna ja har :P

beställde hem 2 förpackningar med "druids fantasy" igår så jag får dom i morgon, tänkte poppa dom med 2 polaren, jag brukar vara ganska låg tollerant mot droger överlag (100 lina tjack håller mig vaken fan för länge :P)
Tänkte se om någon här testat druids fantasy? va de ger för effekter osv osv om de nu ger några. Bor ju i en bondhåla där de e svårt o få tag i riktiga saker så man får testa de mesta annat som e lätt att komma åt :P
Spice va rätt ok, så ja ger detta en chans, någon som testat? hur stora doser? Effekter? Blanda med andra droger för att boosta effekten??

tacksam för alla svar.
MVH CaptHowdy

Får man fråga varför du beställer något först och sen frågar vad det är/vad det ger för effekter? Vet inte något om just Druids fantasy, men tyckte det lät skumt att du gjorde valet att inte ta reda på info om preparatet innan du inhandlade det..

pz
Citera
2009-04-16, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonata-arctica
var inhandla druids fantasy?, har letat överallt(bara svenska sidor) utan resultat
prylshoppen
Citera
2009-04-28, 01:47
Medlem
Drinis avatar
alltså den här skiten är mysko.... tagit 6 stycken, 2 åt gången med ungefär 1 timmes mellanrum. De första kring 4.

Var trött och sliten efter en jobbig dag och hade som ingen ork egentligen. Nu är jag bara sjukt pigg. Men helt normal? Hade garanterat sagt att det inte hade nån effekt alls om jag inte varit pigg i en jävla massa timmar när jag absolut inte borde vara det. Har fan försökt sova hur länge som hellst nu. Tog t.om en varm het lång dusch för att bli trött.

Men glöm det... har gett upp sovandet nu... men vettefan vad jag ska göra istället? allt är ju ändå som normalt... och hur kul kan man ha vid datorn 2 på natten en tisdag?

Aldrig varit med om något såhär upppiggande förut. Kände också av illamåendet vissa pratat om, väldigt väldigt lite dock. Helt fel dag att ta det här... men att ta några stycken en partykväll skulle nog inte förstöra iaf. om man inte tar dem för tätt inpå varandra då. Fan... jag är egentligen självaste john blund och borde verkligen vara skitatrött nu... Stört.
Citera
2009-04-28, 12:31
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptHowdy
Hej Hej.
Sökt runt lite på forumet men inte hittat något direkt som ger mig svar på frågorna ja har :P

beställde hem 2 förpackningar med "druids fantasy" igår så jag får dom i morgon, tänkte poppa dom med 2 polaren, jag brukar vara ganska låg tollerant mot droger överlag (100 lina tjack håller mig vaken fan för länge :P)
Tänkte se om någon här testat druids fantasy? va de ger för effekter osv osv om de nu ger några. Bor ju i en bondhåla där de e svårt o få tag i riktiga saker så man får testa de mesta annat som e lätt att komma åt :P
Spice va rätt ok, så ja ger detta en chans, någon som testat? hur stora doser? Effekter? Blanda med andra droger för att boosta effekten??

tacksam för alla svar.
MVH CaptHowdy
Jag körde på druids fantasy en gång, blir antagligen aldrig någon mer.
Har för mig att det är (6?) kapslar i ett paket, jag delade med en polare, tog 3 vardera.
Efter cirka 40 min kände jag ett illamående som bara stegrade inom de närmsta 2-3 timmarna. Kändes ungefär som att ha feber.
Efter illamåendet kom en speedad känsla med mycket eufori, som bara varade i någon timme.
Personligen tycker jag inte ruset man för av de är värt pga illamåendet/priset.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in