2017-03-03, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suicidalkitten
Japp! Kommer nåt nytt då och då men ingen som målar aktivt eller har gjort det på ett bra tag.

Det skulle fan sitta fint med lite nytt i K-stad, jag är dock själv inte tillräckligt talangfull för att ta saken i egna händer.
Citera
2017-03-04, 14:20
Medlem
Suicidalkittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungafamiljen
Det skulle fan sitta fint med lite nytt i K-stad, jag är dock själv inte tillräckligt talangfull för att ta saken i egna händer.
Äh vafan, talang spelar nog ingen större roll med tanke på graffscenens tillstånd i vår kära stad. Bara att köra på mannen!
Citera
2017-03-04, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suicidalkitten
Äh vafan, talang spelar nog ingen större roll med tanke på graffscenens tillstånd i vår kära stad. Bara att köra på mannen!

Det har du allt rätt i, har du tips på avlägsna ställen där man hade kunnat öva? Har inte så bra koll längre på övergivna platser och liknande.
Citera
2017-03-05, 15:59
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Det har du allt rätt i, har du tips på avlägsna ställen där man hade kunnat öva? Har inte så bra koll längre på övergivna platser och liknande.
Be om att steka platser på nätet är ett snutbeteende. Att inte ha förmågan att känna in var en avsides spot ligger är lite dumt av dig. Du blir aldrig bättre än du gör dig, skicklighet kommer med tid investerat, inte med avsides spots och stora toymålningar. Jag var inaktiv i nära på fem och när jag började igen (efter fem år av retroaktiva graffititankar) så var jag bättre än 2011....
Citera
2017-03-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Be om att steka platser på nätet är ett snutbeteende. Att inte ha förmågan att känna in var en avsides spot ligger är lite dumt av dig. Du blir aldrig bättre än du gör dig, skicklighet kommer med tid investerat, inte med avsides spots och stora toymålningar. Jag var inaktiv i nära på fem och när jag började igen (efter fem år av retroaktiva graffititankar) så var jag bättre än 2011....

Haha, tänkte inte så långt igår när jag skrev det men nu inser jag hur dumt det ser ut.
Citera
2017-03-07, 18:17
Medlem
ssdds avatar
Citat:

fixa en cykel o trampa runt i utkanten av näsby så ska du nog se att du hittar bra lugna spots!
vill du veta mer så kan du skicka ett pm!

de som varit "aktiva" ( en piece i månaden är inte speciellt aktivt) har lämnat staden så det behövs nytt blod!
Hade varit kul om det blev lite action i Kristinstad då den har bra spots och en bra yard!
Citera
2017-03-12, 21:53
Medlem
Kul att de att det körs mycket i hbg! Mycket rabe,pols,besök. En del amish och mycket av Dr. Vems ansikte är det på bobey/obey stickersen ?
Citera
2017-03-21, 10:11
Bannlyst
Var i skåne å såg lite fher grejer, är dom nya eller gamla? Såg fräscht ut!
Citera
2017-03-21, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manlymailman
Var i skåne å såg lite fher grejer, är dom nya eller gamla? Såg fräscht ut!

Mer specifikt centrala Malmö!
Citera
2017-04-03, 11:03
Medlem
fritjofkonkass avatar
Klibbor med ordet "TEKLA" i klädmärkets Fila's logotyp sedda i Lund. Någon som vet mer?
Citera
2017-04-21, 04:41
Medlem
Xsylens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Klibbor med ordet "TEKLA" i klädmärkets Fila's logotyp sedda i Lund. Någon som vet mer?

Nej, och det är ingen som vill veta mer om det eftersom det är peddoaktigt...

Upp med bild på något från MARR nu för fan, era jävla mongoz....
Senast redigerad av Xsylen 2017-04-21 kl. 04:47.
Citera
2017-04-21, 13:19
Medlem
fritjofkonkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xsylen
Nej, och det är ingen som vill veta mer om det eftersom det är peddoaktigt...

Upp med bild på något från MARR nu för fan, era jävla mongoz....

Kan du utveckla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in