2008-06-17, 14:46
Medlem
tja!

Har ett jävla problem jag inte vet hur jag ska lösa!

Min macbook har dött helt och hållet, när jag startar den kommer det upp en grå skärm, sedan händer ingenting, jag kan inte göra nåt. då var jag så dum att jag testade att stoppa i polarens leopardskiva (en sån där skiva som är bunden till hans macbook) för att se om någonting hände. Skivan gjorde varken från eller till, och nu hade jag tänkt lämna in datorn till apple för reparation eller nåt. Men först måste jag alltså få ut den där satans leopardskivan på något sett så att inte polaren eller jag ska åka på spå av apples jurister. Heeeeelp!! Vad göra? Hur få ut skivan?
Citera
2008-06-17, 14:49
Medlem
Congomans avatar
well... det kan väl knappast vara olagligt att stoppa in en skiva i en dator oavsett innehåll. Bara för att du stoppar in den betyder det ju inte att du hade tänkt installera nåt eller hur?
Citera
2008-06-17, 15:29
Medlem
cammos avatar
http://www.raymond.cc/blog/archives/...ok-superdrive/
Citera
2008-06-17, 15:36
Medlem
Klicka/håll musknappen eller trackpadknappen.
Citera
2008-06-17, 18:11
Medlem
Buckners avatar
Även om det är en bränd skiva som sitter i kommer polaren inte få problem med någon. Verkstaden kommer på sin höjd påpeka att man inte skall piratkopiera men inte mer.
Citera
2008-06-18, 02:58
Medlem
datajesuss avatar
är det inte infocrap som har servicen på apples grejjer numera? lämna isåfall in den på lanmaster eller nån som inte har tveksamt patrask som personal.
Citera
2008-06-18, 13:11
Medlem
Buckners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datajesus
är det inte infocrap som har servicen på apples grejjer numera? lämna isåfall in den på lanmaster eller nån som inte har tveksamt patrask som personal.

Infocare sköter endast service för det som är sålt genom retail. Dvs onoff, siba m.m.

Jag skulle vända mig till din lokala Apple Premium Reseller eller Lan Master
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in