2008-06-17, 13:03
Medlem
När man raderar filer från datorn, ex tar bort till papperskorgen och sedan tömmer den, kan man få tillbaka det då?

I mitt fall har jag tagit bort filer från den andra hårddisken, där filen var för stor för att flytta så jag blev fråga "vill du ta bort permanent?"

Frågan är alltså om de är skillnad på detta och det vanliga när man tar bort o tömmer papperskorgen. Sedan är min ena hårddisk paj, (där operativsystemet ligger). Är det nån skillnad då på hur svårt de är att få tillbaka innehållet med programm för att få tillbaka osv sånt?
Citera
2008-06-17, 13:20
Medlem
sparv3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
När man raderar filer från datorn, ex tar bort till papperskorgen och sedan tömmer den, kan man få tillbaka det då?

I mitt fall har jag tagit bort filer från den andra hårddisken, där filen var för stor för att flytta så jag blev fråga "vill du ta bort permanent?"

Frågan är alltså om de är skillnad på detta och det vanliga när man tar bort o tömmer papperskorgen. Sedan är min ena hårddisk paj, (där operativsystemet ligger). Är det nån skillnad då på hur svårt de är att få tillbaka innehållet med programm för att få tillbaka osv sånt?

Sök, Do you use it?
Citera
2008-06-17, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparv3n
Sök, Do you use it?

hittade inget som preciserade mitt problem?
Citera
2008-06-17, 14:56
Medlem
sparv3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
hittade inget som preciserade mitt problem?

Finns oändligt många program som kan hjälpa dig. Oavsett om du har tagit bort från papperskorgen eller om du har formaterat datorn.

Getdataback är ett av flera program. Brukar vara lite svårare om man har formaterat eller om en hårddisk har krashat jämfört med om man bara har tagit bort filen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in