Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-01, 14:02
Medlem
gregorivalettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skickahit10
Co-sign...han är en riktigt vidrig typ

Du vet väl varför han fick sparken från Bomben?

han hade ju tryckt upp egna biljetter till nyårsfesten2001 (minns inte exakt vilket år det var) som han gick och sålde till småungar
Citera
2008-12-01, 15:28
Medlem
chronosringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbe
Många som uttalar sig om Anttila här, men vad har ni för belägg för det egentligen? Har ni några historier ni kan dra? Visst, hans fanbase består bara av unga tjejer men jag förstår inte varför det måste innebära att han drar på dem.

har också hört detta om honom för ett par år sedan, från en groupiebrud. ung men inte minderårig, runt 16 har jag för mig. inget konkret, men han brukade tydligen haka på hem till flickrum, bl a hennes. och hon ville enligt utsago suga. och så skedde får man anta, men jag ska inte säga att jag vet det.

frågan är hur många som hade gjort samma sak i hans position, säkerligen många. jag kan dock tycka att det är en aning skabbigt, då han inte lär ha några problem att få mindre skambelagda ligg med äldre brudar.
Citera
2008-12-01, 16:03
Medlem
Shoplifters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregorivaletti
Du vet väl varför han fick sparken från Bomben?

han hade ju tryckt upp egna biljetter till nyårsfesten2001 (minns inte exakt vilket år det var) som han gick och sålde till småungar

Haha...
Tills rätt nyligen angav Kryddan på sin skunksida en ålder som är elva år yngre än hans riktiga.
Citera
2008-12-01, 16:45
Medlem
gregorivalettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoplifter
Haha...
Tills rätt nyligen angav Kryddan på sin skunksida en ålder som är elva år yngre än hans riktiga.

Ja men herr krydda hävdade ju alltid för sina 17åriga flickvänner att han var 29

Den mannen var 29 i många herrans år
Citera
2008-12-01, 16:53
Medlem
Shoplifters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregorivaletti
Ja men herr krydda hävdade ju alltid för sina 17åriga flickvänner att han var 29

Den mannen var 29 i många herrans år

Ja, det är fantastiskt! Jag tror allt det här bottnar i avundsjuka.
Citera
2008-12-02, 00:06
Medlem
crookedrains avatar
Är rätt hundra på att Spicey är född '67. Har hört att han bor hemma hos sin mamma eller åtminstone gjorde det tills nyligen, är det någon som kan verifiera? Mannen har i övrigt en fetisch för judar och brukar/brukade hänga i judiska församlingens bibliotek för att träffa tjejer.
Citera
2008-12-02, 01:29
Medlem
gregorivalettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crookedrain
Är rätt hundra på att Spicey är född '67. Har hört att han bor hemma hos sin mamma eller åtminstone gjorde det tills nyligen, är det någon som kan verifiera? Mannen har i övrigt en fetisch för judar och brukar/brukade hänga i judiska församlingens bibliotek för att träffa tjejer.

Bor hemma har jag inte hört tidigare men däremot sägs det att hans mor fortfarande dvs när jag hörde det för 7-8 år sedan fortfarande betalade för honom med hans räkningar och sådant
Citera
2008-12-02, 01:31
Medlem
gregorivalettis avatar
dubbel förlåt
Citera
2008-12-02, 02:16
Medlem
Vem är Annika Norlin ihop med?
Citera
2008-12-02, 10:24
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fa_nny
han är väldigt mycket snyggare i verklgheten.
Jo han är verkligen jättesnygg..

http://www.kristiananttila.com/UserFiles/Image/Pressbild%20Kristian%20Anttila%20-%20foto%20Beatrice%20Tornros.jpg

En riktigt commiefrilla ståtar han med dessutom.

Citat:
Ursprungligen postat av fa_nny
jag har kompisar som blev påsatta av honom innan de fyllde femton, visserligen var det frivilligt men ändå (det här var ett par år sen, kanske sommaren 2005).
på emmabodafestivalen förra året satte han på sju personer på campingen, inte bara tjejer. källan på det är densamma som berättade om hans asexuella flickvän i paris innan det kom ut att han hade en flickvän där så jag anser det ganska trovärdigt. vad ni tror är väl upp till er.
sen gör han ju lite allmänt skumma saker som att stå i ridstövlar med bar överkropp och en läderpiska i handen på scen.
Fördomarna bekräftas, ett riktigt äckel. Men som undrats, vad fan är det för tjejer som vill gå i lag med detta skabb.
Senast redigerad av volvo 240 2008-12-02 kl. 10:27.
Citera
2008-12-02, 12:54
Medlem
Julius.Kafkas avatar
Att Kristian Anttila har umgänge med unga flickor är stämmer bra. Hur sjukt man än tycker det är

Någon som sitter inne på lite gött skvaller och rykten om grabbarna i florence valentin? exempelvis hur lång Love är?

För övrigt tycker jag det är kul att se att du lever och frodas Volvo! Hur går det med ögat? Visste dock inte att du intresserade dig för den så kallade "svenska indiescenen". Fast det är klart, Eddie kanske kan klassas som indie?

Kanske ska styra ihop lite maffianer till gibb nån kväll?

// Dupra
Citera
2008-12-02, 13:13
Medlem
Rick Astleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoplifter
Peter Nout*aniemi i Bear Qu*rtet är ganska autistisk. Hans far äger en bas-affär i Luleå och närapå varje gång man går förbi sitter han djupt försjunken och provar en ny bas, helt okontaktbar. Inte så snaskigt, men lite kul/rart i alla fall.
När jag har träffat honom har han varit trevlig. Kanske lite blyg bara.

Citat:
Ursprungligen postat av ScottScanlon
Vad gjorde bandet efter den här spelningen?
http://www.youtube.com/watch?v=sU2zRpZ_iLU
EDIT: Sångaren har snygg tröja.
Eggstone? Jag förstår inte frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in